Windows 10 optionele previeuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik deed een paar dagen een geleden een optionele previeuw update die Windows mellde om te installeren
goed gelukt
maardaarna was ik bijna alles kwijt als startscherm en kreeg de melding van Microsoft dat een en ander geblokkerd was
binnengedaan en de hersteller zei dat het door die previeuw komt
hij raadt af dat te installeren en te wachten tot de echte update
mar vandaag zie ik dat alweer staan bij de updates
wat denken jullie darvan ?
en hoe kan ik dat niet laten gebeuren
gewoon negeren
kan je dat ergens verwijderen of blokkeren ?

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    36.3 KB · Weergaven: 87
indien deze geinstaleerd werd dan heb jijzelf daar toestemming voor gegeven door op downloaden en installeren te klikken ..

indien deze optionele update in de lijst voor komt "installatie van update's ongedaan maken " .. dan kan men deze daar verwijderen ..niet alle optionele update's worden daar vermeld en indien deze daar niet vermeld staat dan kan men deze ook niet verwijderen ..
*ook is deze lijst te benaderen via het "oude configuratiescherm " optie programma's en onderdelen > vervolgens in het linker menu geinstalleerde updates weergeven ..

Zoek toch nog maar eens in een woordenboek op wat 'optioneel' wil zeggen...
Hoeft niet, raad ik ook altijd af en kan je dus gewoon negeren.
Op een bepaald moment verdwijnt de melding vanzelf nl. als de inhoud van die optionele zijn plaats heeft gevonden in de reguliere updates.

PhilipV , u hebt gelijk met "optioneel," .........................maar ik dacht altijd dat die preview een soort voorinstallatie was , mis gedacht dus , ga het in het vervolg negeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan