Gratis Optical disks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze disks liggen (zie bijlage): Onbeschreven-ongebruikt-nieuw.
Wie interesse heeft kan ze gratis krijgen.
 

Bijlagen

  • videodisks.jpg
    videodisks.jpg
    109.8 KB · Weergaven: 146
Ow,... MO disken. Heb er zelf nog een doosje vol. Maar... die dingen gelezen krijgen is wel een probleem. Ik had zo'n interne MO drive op scsi in de tijd. Heb speciaal de scsi controller nog bijgehouden, en de MO drive. Maar die dingen werken alleen nog op toestellen van 15-20 jaar oud. Heb een USB variant enkele jaren geleden nog onder Chinese makelij tegengekomen op ebay, had die toen moeten kopen. Vind je zelfs nu nietmeer.
Was de voorloper van de ZIP drive. Nietveel mensen kennen deze disks nog... waren wegens de kost ook niet zo populair bij de eindgebruiker, of laten we zeggen bekend.
 
ik heb nooit zo'n toestel gehad. Zaten bij in een pakket disks die ik eens op een rommelmarkt kocht.
Zit dus nog opgescheept met cdroms en dvd's in alle mogelijke varianten.
 
@Kermit
Als er niemand anders interesse heeft, zou ze miss wel kunnen gebruiken. Eerder om mee te testen mocht ik nog eens eentje binnenkrijgen om te herstellen.

@DDragon80
Klopt, waren inderdaad niet zo gekend.
Gebruikte het samen met een aantal vrienden. We konden toen gelukkig heel goedkoop aan die MOs komen.
Was vooral veel handiger dan de DAT tapes die we daarvoor gebruikten.
 
Dat valt niet uit te leggen aan anderen als je daar niet geboren en getogen bent.
 
@Kermit
Als er niemand anders interesse heeft, zou ze miss wel kunnen gebruiken. Eerder om mee te testen mocht ik nog eens eentje binnenkrijgen om te herstellen.

@DDragon80
Klopt, waren inderdaad niet zo gekend.
Gebruikte het samen met een aantal vrienden. We konden toen gelukkig heel goedkoop aan die MOs komen.
Was vooral veel handiger dan de DAT tapes die we daarvoor gebruikten.
Deus, kom ze gerust halen.Ik weet niet hoever we uiteen wonen.ik woon in Rotselaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan