"goede" morgen, naja goede....
toen ik mijn pc gisteren morgen heb opgestart was er nog geen vuiltje aan de lucht, effe mijn mail nagelezen en terug afgesloten. 's Middags startte ik hem terug op en kreeg een blauw scherm met de volgende mededeling :
" STOP: C0000135 {kan onderdeel niet vinden} Deze toepassing kan niet worden gestart omdat winsrv niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. "
ik kan wel nog in "safe mode" op mijn kastje
de vragen: wat is er gebeurd, hoe kan dit opgelost worden
Thx RichKE[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]
toen ik mijn pc gisteren morgen heb opgestart was er nog geen vuiltje aan de lucht, effe mijn mail nagelezen en terug afgesloten. 's Middags startte ik hem terug op en kreeg een blauw scherm met de volgende mededeling :
" STOP: C0000135 {kan onderdeel niet vinden} Deze toepassing kan niet worden gestart omdat winsrv niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. "
ik kan wel nog in "safe mode" op mijn kastje
de vragen: wat is er gebeurd, hoe kan dit opgelost worden
Thx RichKE[OPLOSSING]
Was idd AVG. Gewoon opstarten in " veilige modus met netwersupport" en AVG updaten en dan opnieuw opstarten en het probleem is van de baan. Bij AVG zijn ze op de hoogte van het probleem!
[/OPLOSSING]
Laatst bewerkt door een moderator: