Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan helpen? Mijn laptop met Windows 8.1 start sinds 2 weken langzaam op en als hij eenmaal gestart is dan duurt het lang wanneer een prog. opent. Filmpjes stoppen soms (buffer). Ik hoorde dat er een virus was die je kreeg op een avond als je op een site was (diverse) Volgens mij ben ik daar geweest op die bewuste avond. Ik heb 1.CCleaner erover heen gehaald. 2. Avast gedownload en laten werken. 3. AVG tune up Het hele prog. laten werken. 4. schrijf controle gedaan 5. defragmentatie uitgevoerd 6. Malware scanner laten werken. 7. laptop terug gezet naar een maand geleden. Maar niets helpt hij is nog traag. Wie weet raad.
 
dag pimmetje
je heb verschillende scans gedaan zie ik , wat was dan het resultaat van deze scans !

als de pc opgestart word welke programma's starten dan allemaal mee op met windows ?

je gebruikt Ccleaner + de Avg pc tune up (2 van zulke opruimers kan dus ook problemen geven ) *zelf heb ik ook de Avg pc tune up in gebruik en vind deze dus voldoende .

**het advies zeker opvolgen van hier boven ...
 
Ik heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu doet hij het prima. Gelijk eens gekeken naar mijn software. Sommige programma's niet meer geïnstalleerd. Ruimt mooi op. Moet je eigenlijk meer doen. Bedankt voor je adviezen die heb ik nu opgevolgd ondanks dat ik er nooit last van had.
 
das wel drastisch wat je daar gedaan heb ..terwijl het mischiens enkel lag aan de programma's die mee opgestart werden als windows gestart werd ...m.a.w. te veel achtergrond processen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan