Hardware opstarten laptop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter herso
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

herso

Steunend lid
Vip Lid
Sinds ongeveer een maand krijg ik bij het opstarten geen beeld op mijn laptop en na herhaaldelijk uitschakelen en opnieuw opstarten soms wel 15 maal na elkaar krijg ik beeld en werkt alles normaal,soms krijg ik ook direct beeld en soms ook na een paar keer herstarten .Iemand een idee wat er mis loopt.
 
bedankt voor de reactie en hoe kan ik Deus bereiken
Hij leest zeker mee, als hij niet van een welverdiende vakantie geniet ... en zal reageren.

Je kan ook altijd een prive bericht sturen als je zaken die niet iedereen interesseren die hier leest wil bespreken, afspraak maken of tel.nr. uitwisselen e.d.
Dat doe je door de knop met het envelopje, bovenaan rechts en dan 'nieuwe privé conversatie' onderaan...
 
Niet met vakantie, geen tijd ;) .
Kan je het exacte merk/model/type eens posten? Foto van typeplaatje, weblink...

Heb je al met een extern scherm geprobeerd?
Als hij start en je belast hem grafisch wat meer, video of beter nog een 3D demo of spel continue laten loopen (stresstest) valt hij dan uit?
Bv: https://benchmark.unigine.com/heaven

(Btw, moet zometeen weg, volgende dagen weinig thuis, kan even duren voor ik weer reageer, na het weekend zal ik weer vaker online zijn.)
 
Dell Latitude E6530 .
Met een extern scherm heb ik nog niet geprobeerd dat zal ik dan morgen doen,een stresstest heb ik ook nog niet gedaan,ik kan wel zeggen eens ik beeld heb werkt alles als voorheen in niets problemen filmkes spelen normaal,ik zal het bovenstaande uitvoeren en de resultaten laat ik u weten.
 
ik heb een extern scherm aangesloten het probleem blijft hetzelfde ofwel start hij door en heb ik beeld op beide schermen ofwel is het aan en uitschakelen tot ik beeld heb en dan werkt alles normaal die stresstest probeer ik later wel eens en de ondersteuning voor latitude die lange pier voorstelt zal ik ook eens bekijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan