Opslaan van alles wat er gedaan word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Een kennis van mij wil zijn vrouw controleren omdat hij vermoeden heeft dat zijn vrouw vreemd gaat langs facebook.
Nu wie heeft er weet van of er een programma bestaat dat alles opslaat wat er ook op de computer gedaan word.
 
Een kennis van mij wil zijn vrouw controleren omdat hij vermoeden heeft dat zijn vrouw vreemd gaat langs facebook.
Nu wie heeft er weet van of er een programma bestaat dat alles opslaat wat er ook op de computer gedaan word.

box.png


ja er bestaat een goed programma voor Tuts: overspy. er zit een onder andere een keylogger in die elke, maar dan ook elke aanslag registreert ( je krijgt een tekstlog gemaild. als je bvb mis typt en je typt 'pctits', wist dat weer en dan 'uts' zie je in de log staan: [pctits][back][back][back][uts]), het neemt sowieso om de zoveel seconden een screenshot (instelbaar), je kan bij bepaalde kenwoorden die je zelf bepaalt (zoals 'sex' ofzo) die frequentie laten opdrijven en zelfs het scherm beginnen te filmen. het slaat ook op welke mails er verstuurd zijn, welke sites bezocht enzovoort. echt een complete spion!! en die spion kan nog meer: je kan voor al die zaken beperkingen instellen, zodat je bepaalde sites niet kan bezoeken, niet naar bepaalde mailadressen kan sturen etc...

het programma werkt in full stealth mode, is dus volledig onzichbaar. komt zelfs niet voor in je lijst processen in taakbeheer. enkel in program files doe je er best aan de map als hidden in te stellen. je bepaalt zelf het mailadres waar de logs moeten naar verstuurd worden en hoe vaak (per uur/dag/week/...). het vraagt even wat instellen maar doet verbazend goed zijn werk. het wordt door nogal wat bedrijven gebruikt om hun personeel te checken.

hou er wel rekening mee dat mbam bvb de keylogger niet uit je systeem krijgt en je av er kan op flippen. dat moet je dan als false positive melden. het enige prog dat ik ken dat de keylogger eruit krijgt is spyware terminator.

't is wel een programma dat 70$ kost maar het kan zijn geld opbrengen, zeker in een bedrijf. stel je voor dat een medewerker bepaalde verdachte sites bezoekt en zo je netwerk besmet. dat kan gauw handenvol geld kosten. of een medewerker zit de hele tijd op sociale netwerken in plaats van te werken. dat kost ook geld natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt er voor.
Moest je weten hoeveel er dit doen pluis.
 
Hummm. Dat zou ik wel z'n oud CRT scherm nemen, dan heb je nog een klein beetje houvast.


hmmm, ik weet niet, ik heb een tft scherm en dat ziet er zo uit:

<embed src="http://static.flabber.net/sites/flabber.nl/files/boobcursor.swf" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="300" height="300" name="flap1" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /></embed>
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan