Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Windows 11Opslaan op taakbalk of startpagina werkt niet.
als ik rechstboven op de 3 puntjes druk en dan op "meer hulpprogrmmas" zijn de rubrieken "opslaan op de taakbalk" en "opslaan op startpagina" uitgeschakeld.
Wat kan ik daaraan doen?
euh ??? Ik heb vb. in Word nog nooit 3 bolletjes en die opties gezien ...
Als je niet duidelijk zegt waar je dat probleem hebt zal niemand je kunnen helpen.
Nu snap ik het.
Ik werk met edge chrome.
Als ik zoiets als Netflix, of google of disney+ of iets dergelijks op de taakbalk wil zetten lukt het niet.
De knoppen "meer hulpprogrammas" en "opslaan op de taakbalk" en "opslaan op startscherm" zijn niet ingeschakeld.
Ze blijven dof.
in firefox , chrome is de optie niet aanwezig om deze aan de taakbalk of aan het startscherm vast te maken ..dus de TS dient de edge te gebruiken .
de vivaldi browser heeft zo wie zo géén 3 horizontale puntjes om een menu te openen dus deze is het zeker niet !
Bij mij het zelfde, helaas geen ervaring met Edge.
Maar in Chrome kan het eenvoudig hoor!
In chrome eerst snelle link maken, (ik kies dan als venster weer geven) die op bureaublad komt,
deze naar taakbalk slepen en klaar is kees.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.