Status
Niet open voor verdere reacties.
W

witje

Gast
hoi,

Reeds geruime tijd krijg ik bestanden door via Gmail van het
type wmv, toch ik krijg die niet open.
Als ik dan de via het web laat zoeken naar het bestand wordt ik door
verwezen naar een programma om drivers te update een soort drivers dedective maar wel te betalen via PayPal of bankcontact.
Weet iemand raad.
mvg
Witje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi,

Reeds geruime tijd krijg ik bestanden door via Gmail van het
type wmv, toch ik krijg die niet open.
Als ik dan de via het web laat zoeken naar het bestand wordt ik door
verwezen naar een programma om drivers te update een soort drivers dedective maar wel te betalen via PayPal of bankcontact.
Weet iemand raad.
mvg
Witje

WMV files zijn toch filmpjes. Die kunnen normaal geopend worden met de mediaplayer.
 
wmv filmpjes

wmv filmpjes

hoi,
dat dacht ik ook maar ik krijg wel alle andere filmpjes open zoals pps en andere
maar geen met de extensie wmv die spelen niet af.

Maar ik zou niet weten hoe ik hier een link of mail kan inplaatsen om jullie het filmpje te laten zien.
mvg
witje
 
wmv bestand

wmv bestand

Misschien kan je via deze bijlage iets meer zien om het duidelijk te maken.
mvg
witje
 

Bijlagen

  • wvm2.bmp
    333.9 KB · Weergaven: 132
Ãls je ze eerst opslaat, kan je ze dan openen door dubbelklikken?
Zoniet, post ze dan even in een bijlage, net zoals je deed met de bitmap in je laatste post.
Om dit te doen moet je het bestand in .zip of .rar comprimeren met winzip, winrar, zip genius, 7zip, weet ik veel zip, legio programma's om te comprimeren in .zip.
 
wmv bestand openen

wmv bestand openen

hoi,
Het is dan toch gelukt hoor, heb het eerst opgeslagen en dan pas kan ik het openen via mediaplayer.
Zo krijg ik ze blijkbaar wel open.
alvast bedant voor al wie zich de moeite heeft genomen om mijn probleem te helpen op lossen.

Groetjes,
Witje
 
Als je nu met de rechtermuis op het bestand klikt, krijg je een menu waarin staat "Openen met ". Selecteer "programma kiezen". Daarna stip je de mediaplayer aan. Dan "Dit type bestand altijd met dat programma openen" aanvinken en afsluiten.
Volgende maal moet dit automatisch daarmee opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan