Ontstof je pc regelmatig aan de binnenkant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de gene die het nog niet weten. Het is raadzaam om je pc aan te binnenkant regelmatig (minstens één paar per jaar) te ontstoffen met perslucht. Waarom vermeld ik deze tip hier. Ik heb vandaag onze stream pc van de radio ontstoft aan de binnenkan. Voor het ontstoffen had ik op mijn tweede harde schijf waar alle muziek op staat nog maar 16 GB vrij ruimte. Na het ontstoffen was dat opeens terug opgelopen naar 21 GB vrije ruimte. Hoe dit mogelijk is , is voor mij ook een raadsel. Maar zo zie je maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de gene die het nog niet weten. Het is raadzaam om je pc aan te binnenkant regelmatig (minstens één paar per jaar) te ontstoffen met perslucht. Waarom vermeld ik deze tip hier. Ik heb vandaag onze stream pc van de radio ontstoft aan de binnenkan. Voor het ontstoffen had ik op mijn tweede harde schijf waar alle muziek op staat nog maar 16 GB vrij ruimte. Na het ontstoffen was dat opeens terug opgelopen naar 21 GB vrije ruimte. Hoe dit mogelijk is , is voor mij ook een raadel. Maar zo zie je maar.

bedankt voor de tip ps je hardeschijf herkent je schijfruimte niet met hopen stof ik heb het probleem ook gehad
 
Voor de gene die het nog niet weten. Het is raadzaam om je pc aan te binnenkant regelmatig (minstens één paar per jaar) te ontstoffen met perslucht. Waarom vermeld ik deze tip hier. Ik heb vandaag onze stream pc van de radio ontstoft aan de binnenkan. Voor het ontstoffen had ik op mijn tweede harde schijf waar alle muziek op staat nog maar 16 GB vrij ruimte. Na het ontstoffen was dat opeens terug opgelopen naar 21 GB vrije ruimte. Hoe dit mogelijk is , is voor mij ook een raadel. Maar zo zie je maar.

Misschien 5 GB data mee weggeblazen... (lachen)(lachen)

Daar moet je geen perslucht voor gebruiken, die bussen zijn veel te duur. Als u hiervoor een "compressor" wilt gebruiken, kan het zijn dat u samen met het stof ook uw pc kunt wegdoen.
Een zachte verfborstel met haren van 4 à 5 cm en 1 of 2 cm breed, samen met een haardroger is genoeg.
De haardroger wel op "koude lucht" zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan