OneDrive bijkomend 100GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

luc

Erelid
OneDrive gratis bijkomend 100GB voor 2 jaar nu ook voor ons.
https://login.live.com/oauth20_auth...ri=https://preview.onedrive.com/callback.aspx

OneDrive.jpg
 
Wat na die 2 jaar? Ik heb sinds kort terug een windows netbookje met een 32 GB geheugen, dus zou cloud of dit wel welkom zijn, maar alles lijkt maar tijdelijk gratis te zijn en ik ben niet van plan om na 2 jaar of zo te gaan klooien met al mijn data van het ene naar het andere en betalen is geen optie.
Mijn netbookje is het goedkoopste wat te koop is een asus F205TA, verder een leuk ding hoor, een hele verbetering tegenover mijn android netbookje dat ik rechtstreeks uit china gehaald had. Er steekt wel een micro SD slot in waar je 64GB in kan stoppen en momenteel steekt er een kaartje van 8GB in. Van Asus krijg ik ook 500GB cloud gratis voor 2 jaar en daarna? Ik durf het allemaal niet aan. Gezien onze krappe finaciele toestand hier thuis.
 
Pak een oude pc en installeer Freenas. Stop er een tweede schijf bij van bijvoorbeeld 2 TB en je hebt met de juiste instellingen je eigen Cloud van 2 TB.
Het probleem is natuurlijk wel dat de pc altijd aan moet staan en dus energie verbruikt. En bij inbraak zou hij gestolen kunnen worden. Ook bij brand en waterschade zal deze cloud onbruikbaar worden.

Het is dus een overweging die je kunt maken om alles in eigen beheer te doen.

Uiteraard is de aanschaf van een goede NAS server wat energievoorziening betreft een betere keuze, maar daar hangt dan weer een prijskaartje aan.
 
Beste Lana, het is nu niet dat ik zo gek heel veel op sla op mijn pc hoor. Mijn android netbookje die ik 2 jaar gehad heb had die 8 GB die nu in mijn netbookje steekt ook zitten en is ook nooit vol geraakt. Dus heb ik eigenlijk daarmee voldoende ruimte. Heb nu nog eens een 12 GB erbij van mijn netbookje die mijn vorig android netbookje niet had. Had 4GB waarvan ik max 2 GB tot mijn eigen kon beschikken. Dus heb eigenlijk nu als 10 GB meer dan hiervoor, maar kan nu ook meer doen als met mijn android netbookje en meer doen betekend ook meer GB gebruiken. Nu ja kan nog altijd mijn SD kaartje eruit kieperen en er eentje in steken van 64 GB of het erop wagen van eentje van 128 GB erin te steken, want op verschillende reviews heb ik al gelezen dat het ook goed gaat met 128 GB erin. Officieel is er eigenlijk niets over te vinden. Er zijn een paar verkoop sites die vermelden dat de max 64 GB is, maar officieel is er nergens op de site van asus iets te vinden en zou ik het ook kunnen riskeren er eentje in te stoppen van 128 GB en dan kom ik zeker en vast geen plaats te kort. Die pc en er een zelf een cloud van maken lijkt mij geen optie. Het meeste word opgeslagen op de vaste pc en op de externe harde schijf die op mijn vrouw haar pc aangesloten is. Daar steken een paar schijven in.
 
Je hebt 2 USB 2 aansluitingen op uw netbookje.

ASUS F205TA-BING-FD018BS bij Vanden Borre: gemakkelijk vergelijken en aankopen !

Zou je niet beter een externe harde schijf kopen.
Dan kan je deze ook gebruiken voor backups.
Als je problemen hebt met je PC kan je hem altijd terug naar een goed werkende toestand herstellen

Seagate Expansion Portable 500GB - MyCom BE

AOMEI Backupper Standard.
Free Download AOMEI Backupper Standard: Windows Backup & Cloning Software

Hoe een backup maken met AOMEI Backupper Standard.
Uitleg: https://www.dropbox.com/sh/kwfmdiqf702ymrb/AADXq_DehjaVVRP02ujmzksFa?dl=0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan