Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ik een dvd rip naar een avi-file had ik graag de nederlandse ondertitels erbij.
Hoe doe ik dat in nero 17.
Ik gebruik nero recode. Lees dan de dvd in van de harde schijf.
Bij Main Movie is er een submenu waar ondertiteling vermeld staat.
Hier selecteer ik "nederlands" maar het lukt me nooit de ondertiteling erin te krijgen.
Weet iemand raad? -m-
 
Bedankt voor deze tip voor STR ondertiteling. Komt altijd van pas. Mijn probleem is echter het kunnen toevoegen, bij het rippen van een dvd, van de Nederlandse ondertiteling in Nero 17. Soms lukt het, soms ook niet.
 
enkel iemand die zelf ook Nero 2017 gebruikt kan je zeggen hoe je dit dient te doen indien het mogelijk zou zijn ..als de ondertiteling ingebakken is in de film dan denk ik dat dit dus gewoon meegenomen word door Nero .. je zegt zelf dat het soms lukt en soms weer niet ...dan dien jij eens na te gaan of de ondertiteling los meegevoegd werd of dat deze dus ingebakken zit
*daar ik Nero 2017 niet gebruikt kan ik je hiermee ook niet verder helpen
 
Qtex zei:
je zegt zelf dat het soms lukt en soms weer niet ...dan dien jij eens na te gaan of de ondertiteling los meegevoegd werd of dat deze dus ingebakken zit
JEG zei:
Het probleem doet zich vooral voor als de ondertiteling "niet" ingebakken zit.
dat bedoelde ik dus ..
dan dien jij zelf op zoek te gaan naar de NL ondertiteling en deze vervolgens in de map neer te zetten als waar de film aanwezig is ..
daar ik Nero 2017 niet gebruikt ben ik niet 100%zeker maar ik denk niet dat Nero zelf opzoek kan naar een ondertiteling indien deze dus ontbreekt in de film.
 
kan u dit helpen zorg dat dit altijd aangevinkt staat om ondertitels te hebben volgen mij is het dit

nero 7.jpg nero 7  af 2.jpg
 
Ja, deze opties heb ik aangevinkt. Zelfs als je verder gaat kan je nog uit een hele lijst vreemde talen selecteren w.o. Nederlands. Maar desondanks neemt het programma toch niet altijd de ondertiteling mee.
Mogelijks is het te weten aan de specifieke structuur van de ene dvd t.o.v. van de andere.
 
Bij mijn weten zijn de originele titels niet ingebakken. Indien de titels wél voorhanden zijn kan je dit zoals in #8 selecteren. Zijn die niet voorhanden, dan vrees ik dat je ze er niet in te krijgen zijn.
 
Patje001. Ik heb ondertussen nog verder gezocht. Inderdaad, je kunt selecteren of je nederlandse ondertitels wil. Echter, het werkt niet. De titels komen nooit op de film terecht. Ik heb de test gedaan met een aantal dvd's en het lukt maar niet. Spijtig want het is verder een goed programma. -m-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan