nijltjetweety
Niet meer actief
voor 25 euro/maand
Euphony - Onze goedkoopste internet formules)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voor 25 euro/maand
* De Euphony ADSL-producten zijn bedoeld voor privé-gebruik. Voor het product “EuSurf@No Limit” hanteert Euphony een zogenaamde “Fair Use Policy” (eerlijk gebruik). Dat betekent dat iedereen veel mag verbruiken, zolang dit de integriteit, stabiliteit en werking van het netwerk waarvan Euphony gebruik maakt voor haar ADSL-producten niet in gevaar brengt. [B][U]Zodra Euphony de melding binnen krijgt dat er een overdreven verbruik werd vastgesteld binnen een individuele surfsessie van een klant, kan de klant hierover een waarschuwing ontvangen. Indien de klant deze waarschuwing negeert houdt Euphony zich het recht voor om de klant voor minstens twee weken de snelheid van de verbinding drastisch te verminderen. Bij herhaaldelijk in gevaar brengen van het netwerk door overdreven verbruik houdt Euphony zich ook het recht voor om de lijn van de gebruiker tijdelijk stop te zetten.[/U][/B] Deze regels zijn er om iedereen een aangenaam surfervaring te garanderen.
deze hollander heeft sinds 2 jaar een laptopje 80gb om te leren met mijn provider hetnet.nl heb ik nog nooit last gehad .mijn schoonzoon riemst.be heeft eerst telenet2 gehad daarna overgestapt naar een ander die sneller en beter zou zijn .hij heeft nog nooit zoveel ellende gehad en is sinds kort weer terug bij telenet 2 en hij is weer tevreden .
Dan moet het nu base zijn geworden, tele2 is opgekocht.