Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb deze week plots het volgende voor :
Ik werk met Office 2013 waarin PowerPoint zit.
Ik heb een 100-tal PowerPoint's opgeslagen. = PPP

Tot nu toe tipte ik gewoon op een PPP en die opende zich in het programma Powerpoint op volledig scherm en speelde normaal af.

Nu doe ik hetzelfde, maar ik bekom niets : Alleen licht het icoontje van PPP in de Taakbalk op en flikkert = is in werking.
Maar de presentatie wordt niet in het groot geopend en speelt dus ook niet af.

Iemand een tip wat er is gebeurt en hoe te verhelpen ?

Flamingo
 
werk je met de Windows 10 !
indien zo klik je best met rechts op zo een opgeslagen presentatie en kies je vervolgens openen met ...
selecteer hier dan het programma Powerpoint en zorg dat deze als het standaard programma aangevinkt staat !
 
In één van je vorige posts lees ik dat je werkt met twee schermen...
Je ziet in je taakbalk dat powerpoint actief zou zijn, maar je ziet geen venster met powerpoint openen?
Zeer waarschijnlijk dat je dit moet gaan zoeken op je 2de scherm, dat mogelijk uitstaat. Maar wel gedetecteerd wordt door Windows. En waar je de laatste keer je Powerpoint op getoont hebt.
 
Beste DDragon80,

DANK.

Zoals U meldde stond mijn 2e scherm nog op "dupliceren naar 2e scherm" en daarop speelde de PPP af.
Ik heb de scherm-instelling op mijn basis-scherm gesteld en alles speelt gewoon op mijn 1ste scherm af.

Oef !
Nogmaals dank

Flamingo
 
Beste,

Ik heb deze week plots het volgende voor :
Ik werk met Office 2013 waarin PowerPoint zit.
Ik heb een 100-tal PowerPoint's opgeslagen. = PPP

Tot nu toe tipte ik gewoon op een PPP en die opende zich in het programma Powerpoint op volledig scherm en speelde normaal af.

Nu doe ik hetzelfde, maar ik bekom niets : Alleen licht het icoontje van PPP in de Taakbalk op en flikkert = is in werking.
Maar de presentatie wordt niet in het groot geopend en speelt dus ook niet af.

Iemand een tip wat er is gebeurt en hoe te verhelpen ?

Flamingo

ik dacht dat de extensie voor Powerpoint ppt of pps was...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan