NumLock

• Onderwerp starter Onderwerp starter 0706
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
0

0706

Gast
dag na vele tokkelen blijf ik op de zelfde plaats staan mijn NumLock verandert niet ook ni met de [FONT="&amp]‘InitialKeyboardIndicators’ en dan 80000002 als ook 2147483650 ik heb een ACER win 10.
waarschijnlijk doe ik iets verkeerd de computer doe dat niet in principe ...groet [/FONT]

als alles in het register goed staat en je numlock toets werkt niet dan dien je het snel opstarten uit te zetten ..
het snel opstarten vind je onder energiebeheer >extra instellingen >het gedrag van de aan/uit knoppen bepalen >instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn ...en je haalt vervolgens het vinkje weg bij snel opstarten ....vergeet dit dan ook niet te bevestigen door op wijzigingen opslaan te klikken .

** je gebruikt de Windows 10 dan dien je de waarde te veranderen want in de windows10 die hier gebruikt word staat hier het getal 2147483648 .
jij vermeld als laatste 2 cijfers 50 en deze dien je dan ook aan te passen naar 48
ook begrijp ik hier niet wat het getal [FONT="&amp]80000002 er mee te maken heeft..[/FONT]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan