nog geen upgrade voor windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendanny

Steunend lid
Vip Lid
Goedemorgen

Zijn er hier mensen die ook de upgrade nog niet hebben gekregen naar win 10 ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
goeiemorgen ...
er zullen inderdaad wel meerdere zijn die deze nog niet hebben gekregen of nog niet hebben uitgevoerd .

je kan dit zelf forceren maar je kan ook rustig afwachten ....immers heeft Microsoft bewust gekozen om deze uitrol in groepjes uit te rollen om zo de Microsoft servers niet te over belasten ...
 
das je goed recht ..
zelf had ik de Windows 10 al voor dat de uitrol gestart werd ...en dit doordat immers al de bestanden op de pc aanwezig waren op de C in de map $Windows.~BT...
in deze map vind je de Source map en in de source map vind je dan weer de Instal.esd
het is dit esd bestand dat ik gebruikt heb om de Windows 10 NL x64 te verkrijgen door het esd bestand te decrypten met het decrypt.cmd

*je zal wel een melding ontvangen van Microsoft ..
zoals deze ...
Ashampoo_Snap_2015.07.30_22h29m15s_006_.jpg
 
Ik heb eenmaal een melding gekregen om over te schakelen op W10 (ongeveer 2 maanden geleden).
Op het tijdstip dat dit verscheen moest ik dringend weg en heb toen gekozen voor "herinner mij later".
Sindsdien niets meer gehoord van W10, maar ik ben van plan om ook de kat uit de boom te kijken en nog even af te wachten, wel om onderstaande redenen.

Ik heb al gehoord over na de update van:
- traag opstarten
- trage pc
- verplichte updates (geen keuze niet meer over welk updates je wil installeren)
- programma's die dienst weigeren.
 
van traag opstarten en een trage pc is hier geen sprake van ....
verplichte updates is juist ...
programma's die dienst weigeren wel ook dit heb ik nog niet ondervonden ....
 
van traag opstarten en een trage pc is hier geen sprake van ....
verplichte updates is juist ...
programma's die dienst weigeren wel ook dit heb ik nog niet ondervonden ....
't Zijn inderdaad allemaal afzonderlijke gevallen, maar het zijn dan ook geen alleenstaande gevallen.
Ik hoop dat voor de meeste gevallen er geen problemen zijn met updaten, het zou meer erg zijn.
 
Bij mij is de PC ge-upgradet...mijn 2 andere machines nog niets gemerkt (beide Win 8.1).

De PC startte tergend traag op na upgrade (aanzetten, vingernagels knippen en verzorgen en klaar hiermee voor de PC was opgestart...dit om een gedacht te geven)

Avira werkte bij mij niet meer....AVG Free wel
 
De updates zijn inderdaad wel verplicht, maar je kan ze wel een beetje uitstellen als ik dit bij mij zo bekijk. Qtex verbeter mij als ik het verkeerd voor heb. Maar ik zo dit gevoel bij de updates. Ik voer ze wel meteen uit.
 
als je via instellingen naar bijwerken en beveiliging gaat en vandaar uit naar de Windows update dan zie je " Geavanceerde opties " vermeld staan ..
klik deze aan en je ziet vervolgens de vermelding staan " kiezen op welke manier updates worden geleverd " klik deze regel aan ....zet vervolgens de schakelaar uit indien je niet wilt hebben dat Microsoft jouw computer als een server gebruik om andere computers in het lokale netwerk of op het internet te voorzien van updates ...

** het is nog steeds zo dat de updates binnen komen bij u hier is niets aan te veranderen ...
**wel kun je het vinkje zetten bij Upgrades uitstellen maar dit is dan weer indien build 10260 vervangen word door een nieuwere build
 
Sedert deze morgen op 1 van de 4 pc's ... krijg een venster met 'Windows 10 download en daarbij een tekst 'er wordt aangewerkt' met een cirkel die constant ronddraait ... ... staat nu al de hele dag zo ..
 
@Xperia bedoel je hier het zandlopertje (klein blauwachtige cirkeltje) of eerder het cirkeltje bestaande uit aan een gesloten stippen !

*waar ik me vragen bij stel is het feit dat je vermeld dat er 4 pc's aanwezig zijn ...
zijn deze dan ook allemaal gelijktijdig in gebruik ..dan kan ook dit gevolgen hebben op je verbinding .
 
je kan blijven wachten tot je een melding krijgt of wel Download je de juiste versie via het media creation tool ...je kan zelf beslissen wat je doe ..ofwel start je de rechtstreekse upgrade of wel neem je de 2de keuze ..
klik op de link Windows 10
 
Was een klein blauwachtige cirkel ... heb zojuist dat venster gesloten ... en plots staat erop dat de pc klaar is om te upgraden ... gaan we straks proberen .... de andere pc's geven nog geen kick ... staan hier wel aan ... maar geen meldingen ... we wachten wel af ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan