Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een nieuwe pc maar als hij opnieuw wordt opgestart na installatie van windows7 krijg ik de foutmelding 0xc000000d. Ik heb al verschillende forums bezocht en alles geprobeerd maar niets helpt.

Mijn configuratie:
Moederbord: asus rampage IV extreme
Geheugen: corsair vengeance 16gb 1866Mhz
Cpu: Intel i7 4930k
Grafisch: 2x nvidia gtx 780 in sli
Harddrive: Samsung ssd evo 840 250gb (Voor Windows installatie) en Samsung evo 840 500gb.
Voeding corsair 750W

Windows opstartherstel, systeemherstel, opdrachtprompt, nieuwe installatie.. Alles geprobeerd zonder succes, veilige modus werkt ook niet. Ik weet het even niet meer.
 
Met een nieuwe PC zou ik altijd terug gaan naar de winkel waar deze gekocht is.
Dit klinkt misschien simpel, maar je hebt met een nieuw gekocht product altijd recht op garantie.

Het enige wat ik nog zou kunnen voorstellen is om een recovery te proberen.
 
0xc000000d is een lastige stopfout dat niet mag gebeuren met een nieuwe PC.
Hier is niet zo simpel even een oplossing voor.
We kunnen wel eindeloos dingen gaan proberen, maar garantie is garantie. Een fabrikant hoort een goed werkend apparaat te leveren. Tenzij je zelf al dingen hebt veranderd in de hardware natuurlijk, want dan vervalt de garantie.
 
0xc000000d is een lastige stopfout dat niet mag gebeuren met een nieuwe PC.
Hier is niet zo simpel even een oplossing voor.
We kunnen wel eindeloos dingen gaan proberen, maar garantie is garantie. Een fabrikant hoort een goed werkend apparaat te leveren. Tenzij je zelf al dingen hebt veranderd in de hardware natuurlijk, want dan vervalt de garantie.

Volledig mee eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan