Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik ben van plan om een nieuwe laptop te kopen omdat mijn huidige laptop al vrij oud is en nu ook allerlei problemen begint te krijgen.
Ik zal mijn laptop niet echt gebruiken voor te gamen. Voor voor internet.
Ik maak zelf ook websites en dergelijken. Dus ik gebruik programmas als dreamweaver en photoshop.

Ik heb al eens rondgekeken en deze selectie gemaakt.
http://www.laptopshop.be/vergelijken/?product[]=145599&product[]=145607&product[]=147064&&specificationprofileid=1024
Ik zou nu graag jullie advies hebben.
Als jullie andere laptops aanbevelen die ook goed zijn voor mijn gebruik en prijs/kwaliteit beter zijn dan hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt
 
Ik zou die afraden omwille van de resolutie. Probeer er eentje te zoeken die Full HD (1920x1080) ondersteund. Dit ga je zeker merken en voordeel bij hebben voor applicaties zoals Dreamweaver, Photoshop etc. De rest van die specificaties is wel OK.
 
In je laatste overzicht is de resolutie al wel beter (1600x900), maar wel nog geen Full HD. Natuurlijk zijn de prijzen voor portables met Full HD wel een stuk duurder.
Persoonlijk zou ik niet voor Acer kiezen. Er zijn van dit merk wel evenveel voorstanders als tegenstanders, maar uit persoonlijke ervaring raad ik het af.
(Mijn top 3 is Sony, HP en Toshiba.)
 
Opgepast, een glanzend scherm is niet zo prettig.

Dit ligt er aan.
Voor buitengebruik kan dit inderdaad erg lastig zijn.
Bij binnengebruik is dit meestal niet zo'n probleem, tenzij je regelmatig binnen met de zon op je scherm wilt gaan werken natuurlijk. Dit kan behoorlijk wat spiegeling geven.
 
Je moet wel rekening houden dat full hd op 15,6inch kleine pixels laat zien, erg scherp dus maar alles kan stuk kleiner uitzien plaatjes, lettertjes. Als je beetje bijziend of je ogen zijn niet zo heel goed dan kan dat erg irriteren = dicht op het scherm moeten zitten of alles uitvergroten. Als je geen ervaring hebt met full hd op 15.6 inch, kan je even in de winkel testen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan