Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

Ik merk op dat Google chrome nu een nieuwe indeling heeft in verband met de bladwijzers - favorieten.
Ligt het nu aan mezelf, maar als ik in mijn bladwijzers een nieuwe map aanmaak, bv dagbladen en ik steek daar allerhanden dagbladen in, dan kan ik deze niet meer
alfabetisch schikken. De optie automatisch schikken is niet meer te vinden.

Kan er mij iemand helpen aub?
 
Ik gebruik ook chrome en ik vind het een super browser. Ik heb niet veel sites in mijn favorieten staan, maar diegenen die er staan kan ik wel van plaats verzetten door naar die 3 streepjes te gaan, daar dan bladwijzers aan te klikken en daar kan ik bladwijzerbeheer aanklikken, daar kan ik van alles gaan verzetten. Ik heb maar 1 mapje, maar mij lijkt het niet onmogelijk om meerdere mapjes aan te maken. Maar automatisch alfabetisch gaan sorteren lukt blijkbaar inderdaad niet.
 
Jawel, het lukt wel om ze op alfabetische volgorde te zetten. als je dan op bladwijzerbeheer hebt geklikt en je klikt op de desbtreffende map links krijg je in de rechter kollom al de pagina's die in die map staan. Dan klik je op organiseren die boven de rechter kolom staat en daar krijg je onderaan de mogelijkheid om te kiezen om te sorteren op titel, en dat is alfabetisch dat hij ze dan zet.
 
Beste
Bedankt voor de reactie.
Heb jij ook Google chrome versie Versie 42.0.2311.90 m ? In deze versie kan je nu namelijk kiezen of je de bladwijzers wil weergeven in tegels of in een lijst.
Door deze vernieuwing zie ik nu in die bladwijzersmappen geen " sorteren op titel " meer staan.
Dus de bladwijzers die in één of andere bepaalde map staan kan ik helaas niet meer alfabetisch schikken.
We gaan even verder zoeken... met alle hoop op zegen...(lachen)
Bedankt
 
Ja ik gebruik ook google chrome. Ik heb een andere versie als gisteren. Gisteren kon ik wel alfabetisch rangschikken en vandaag kan ik dat niet meer. Ik heb vandaag een update gehad van mijn windows en dat zal daarin gezeten hebben denk ik. Want ik heb verder geen updates gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Ja en dat noemen ze dan, met de gebakken peren zitten want iedere keer als je een nieuwe website aanvult in je favorieten blijft hij beneden staat in de rij.
Dank voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan