ik krijg alle dagen een mail met een gratis aanbieding voor software : https://nl.giveawayoftheday.com/
nu krijg ik vandaag een aanbieding van zo'n "optimaliserings" programma met volgende tekst :
Veilig en eenvoudig in gebruik, LikeNEWPC automatiseert complexe en low level reparaties zodat zelfs beginners onbruikbare, geïnfecteerde en trage computers kunnen herstellen. Het programma voert 12 verschillende tools en scanners uit, die problemen grondig herstellen die anderen niet kunnen. Uitschakelen van storingen als niet opstarten, vastlopers, infecties, harde schijf, corrupte driver, ontbrekende bestanden en DLL’s, blauwe/zwarte schermen en meer kunnen door iedereen worden opgelost! LikeNEWPC is veilig omdat het downloadt vanaf de cloud en nooit op je computer installeert. De eerste in zijn soort, een virusscanner, register cleaner, low level hersteltool, back-up en datahersteltool, allemaal in één product!
nu zou ik graag eens vernemen van onze IT'ers wat zij nu van zo'n programma denken ?
Mvg,
Arnold.