Nieuw op het Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Forumleden,

Mijn naam is Nol en woon in het zuiden van Nederland onder de rook van Eindhoven in Eersel , een van de 8 zaligheden, ik ben nog net geen 65 maar wel door omstandigheden vrij gesteld van werk dus ik kan een groot deel van mijn tijd besteden aan diverse hobbies, zoals een weerstation die data verzameld en naar mijn website meteoeersel gaat zoook naar HWA die de data verzameld om mee te rekenen en voorspellingen te maken ,meteoconsult doet hier ook iets mee . En ook bezig met het zelf in elkaar zetten van een Quad Copter , na wat gespeeld te hebben met een AR-Drone ,helemaal gek geworden van dit speelgoed. Ik probeer alles zoveel mogelijk zelf uit te vinden maar met behulp van forum's kom je sneller op de plaats waar je de info kan zoeken.

Vriendelijke soft en hardware groeten,
Nol Versteeg
 
Hoi Nol, welkom op Pctuts.

Verstand van het weer heb ik niet, maar ik luister altijd wel naar Piet Paulusma, gewoon omdat hij dit op een eigen manier doet die mij wel aanstaat.

Natuurlijk kan je hier altijd terecht met hard en/of software problemen. Wij doen ons best iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Groetjes van een landgenoot.

En wat mij betreft kan het elke dag vriezen of dooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan