Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt interessant. Ga ik eens uitproberen en kijken of het volledig compatible is met Microsoft Office.

Libre Office, Star Office en Open Office is dit dus nog niet, al beloven ze dit wel.
Vooral met de VBA scripts gaan deze Office alternatieven de fout in.
 
Op dit moment krijg ik het installatiebestand niet gedownload via de Downloadknop. Het stopt telkens bij ongeveer 70 - 80 %
Ik zal het later nog eens proberen.
 
Het lukt mij met geen mogelijkheid om dit installatiebestand te downloaden van de originele site zoals vermeld staat in de topicstart.

Wie lukt dit wel ?
 
Mijn bevinding over WPS / Kingsoft Office.

Al mijn in Microsoft Office gemaakte Spreadsheets waarbij ik gebruik heb gemaakt van Macro's en VBA script werken niet.
Ik krijg de melding om de macro's te kunnen gebruiken, ik het programma moet kopen en als ik naar de website ga kost mij dat $69,95
Hiervoor ga ik het niet programma kopen.
De Visual Basic Editor kan ook niet gebruikt worden in de Free versie.
Het beveiligen van een Cel lijkt mij niet te lukken. Dit is te vinden onder tabblad Review en dan Lock Cell

De rest van dit Free Office pakket heb ik niet getest.

Spreatsheet_programma.jpg

Verder is dit programma een leuk alternatief voor de beginnende gebruiker.
 
Dat dacht ik ook. Misschien toch voor de Top_Tips. Ik heb al mijn documentatie er voor gereed en heb al zoveel dat ik bijna niet kan kiezen of ik moet 100 pag. maken...
 
verdeel en heers zeggen ze dan ..m.a.w. verdeel de 100blz over meerderen uitgaven die je spreid over bijvoorbeeld 3-4exemplaren ...
want hoe dikker deze uitgaven zijn hoe sneller dat men er tegen aan zie om deze na te lezen .
 
Prima hoor, maar vermeld er wel bij dat Macro's en VBA niet inbegrepen zijn bij de Free versie.

De standaard gebruiker zal zelden een macro opnemen of scripts toevoegen. Sterker nog, de meesten weten niet eens wat een Macro is of doet.
 
verdeel en heers zeggen ze dan ..m.a.w. verdeel de 100blz over meerderen uitgaven die je spreid over bijvoorbeeld 3-4exemplaren ...
want hoe dikker deze uitgaven zijn hoe sneller dat men er tegen aan zie om deze na te lezen .
Zo denk ik er ook over,natuurlijk wil Wawa ons zo veel mogelijk tips geven.Ook te begrijpen.
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan