Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb 2 Nexus 7 (2012 en 2013). Beide Android 4.4.4

Deze 2 tablets wil ik graag zo identiek mogelijk houden. Dus zelfde software, zelfde data etc. Synchroniseren dus, maar niet alleen de data. En liefst automtisch. Hoe krijg ik dat het beste voor elkaar?

Met dank vast weer :applaus:
 
2 x Nexus 7 synchroniseren.

2 x Nexus 7 synchroniseren.

Dankjewel. Ben net thuis en ga het morgen proberen.!!

Dit is een super fijn programma. Heb eerst de suggesties uitgevoerd die automatisch werden voorgeschoteld.
Waaronder mijn status veranderen in die van een Ontwikkelaar ;)
Daarna de 1-click backup uitgevoerd.
Alleen de appsdata beta werd niet correct uitgevoerd, maar dat kan gebeuren met een beta.
Als ik nu mijn tweede Nexus identiek wil maken aan mijn eerste (incl alle apps e.d.), moet ik dan gewoon de gemaakte backup op die tweede Nexus zetten.
Ik ga er dan vanuit dat de inhoud van die 2e tablet dan overschreven wordt (eerst backup daarvan maken natuurlijk!! (lachen).
Of is dat te simpel. Als dat zo is, moet ik dat zeker regelmatig doen om gelijk te blijven?!
Of is daar een betere weg voor.

Supertip trouwens dit programma! Zal ik mijn status trouwens weer terugveranderen? Hoe doe ik dat dan?
 
MobileGo adviseert om de autoruns van apps te checken (54 st), maar daar is een root voor nodig. Hoe schadelijk is dat eigenlijk in de praktijk en weet jij of ik het met dit programma rustig kan doen? Kan het gevolgen hebben voor de upgrade naar Android L bijvoorbeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan