Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij helpen ik heb alles geprobeerd ! Ik heb een Acer aspire L3600 .4gb ram windows 8.1 ik moet minstens twee keer pc starten voor hij de netwerkkaart ziet ! Netwerkkaart Intell pro 1000PL als ik op de site van intell ga en drive update doe dan krijg ik er zitten geen itell drivers in uw pc ! terwijl volgens online handleiding en moederbord plan wel degelijk intell drivers erin zitten ! Als ik dan naar appparaatbeheer ga en zeg zoek gewijzigde apparaten dan vind hij mijn kaart na een of twee keer iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
 
heb jij deze Desktop Acer aspire L3600 aangekocht met de Win8.1 er op ...want op de site van Acer vind ik enkel onder de Vista 32 bit al de drivers

Ashampoo_Snap_2014.06.09_11h24m06s_004_.jpg

link naar de drivers ...
 
nu versta ik het niet meer ...je vroeg toch om de netwerk driver voor de Windows8.1
wel gebruik deze dan van Vista .
**zelf gebruik ik hier op mijn Acer de vista drivers en dit terwijl ik nu de Win8.1 pro draait ..

*je vermeld echter nu "" ik heb er win 2008 er opgezet !
 
neem dan de Intel driver die je onder Vista 32 bit vind...
installeer deze driver als administator (dus rechtsklik op de setup.exe van deze driver)
 
Die werken dus niet ! als ik da doe krijg ik dat er geen intell apparaten aanwezig zijn in mijn pc ! maar is zo te zien opgelost nu vista drivers erop gezet ...

sorry kerel jij spreekt met 2 tongen ..:p

enerzijds zeg je " Die werken dus niet......... en anderzijds zeg je dan weer " maar is zo te zien opgelost nu er de vista drivers opstaan !
**ik kan je hierin niet volgen !
 
Moderator Notice: dit werd me per pb meegedeeld ..

slankeman zei:
Hoi
Heb die vistadrivers erop gezet en dat leek te werken maar uiteidelijk moet ik hem nog steeds twee keer opstarten
wel ziet hij nu de kaart in apparaatbeheer maar ze werkt niet van de eerste keer
als ik pc herstart werkt die weer wel
ik vermoed dat die kaart hopeloos verouderd is op het moederbord en dat het daarom die problemen geeft
tijd voor nieuwe pc zeker?
dat beest is 6 jaar oud he!
ps sorry dat ik soms niet duidelijk ben in mijn teksten maar dat komt door mijn handicap NLD

Groetjes en bedankt !
 
mijn antwoord hier op :
mijn beestje is onder tussen zijn 12 de jaar ingegaan en werd aangeleverd met XP home ..
er heeft nadien vista , win7 en de win8 pro op gestaan momenteel draait deze nu de Win8.1 pro x64 bit en dit met de vista drivers ...
nu is het wel zo dat soms een driver een update krijgt via de update pagina ...
**ook heb ik soms het één en ander dienen te vervangen zoals de Voeding , Ramgeheugen en heb ik er een gigabyte netwerk kaart er in geplaatst !

**ene je hoeft je niet te exuseren ...
 
Laatst bewerkt:
Moderator Notice: dit ontving ik deze morgen !!!

slankeman zei:
Toch raar dat het soms werkt en soms niet :) ne mens word er moedeloos van
wat ik nog wel kan zeggen dat ik als ze aan de klap is ze sneller is dan ervoor 108megabits per seconde ipv 80
maar nog steeds is twee keer opstarten nodig
en als ik naar de website ga waar de intell drivers staan dan zegt die droogweg zitten geen intell compenenten in uw pc lol
misschien terug windows 7 erop zetten ..

mijn antw :
gelieve in je topic dat je opgestart heb verder te gaan .!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan