Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet er iemand of er software bestaat om er achter te komen welke drivers en netwerkkaart in de pc zit. Ik heb namelijk een pc moet herstellen van het werk en windows xp opnieuw moeten installeren. Alles is tot hier toe gelukt alleen weet ik niet welke netwerkkaart er insteekt en kan dus ook geen driver installeren. Op de netwerkkaart staat MPX en5030, maar vindt via google niet meteen de driver. Als ik bij styteeminfo kijk staat er bij Naam: RAS Async-adapter evenals bij producttype.
 
Deze vind je ook terug in configuratiescherm / apparaatbeheer
Klik daar op netwerkadapters en zie je welke netwerkadapter in de computer zit of in het moederbord gebouwd zit.
Klik daar op de eigenschappen van de netwerkadapter - tabblad stuurprogramma en klik daar op stuurprogramma gegevens.

Blijkbaar heb je even niet goed gegoogled, want ik vind de drivers en stuurprogamma's onmiddelijk.
http://www.soft32.com/download_170548.html

Volgens mij zal windows XP de stuurprogramma's wel aan boord hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ja, die had ik ook gevonden. maar het probleem is dat je naar de windows update pagina word gelijd. En aangezien ik op de pc waar hij moet opkomen geen internet heb (bij gebrek aan deze driver) en moet downloaden op een andere pc. Zou ik hem moeten kunnen downloaden in een zip bestand. Ik heb mij al rot gezocht, maar nog steeds niet gevonden.
 
Je kan de driver toch downloaden op een andere computer en dan als een zip bestand inpakken, en op de computer waar hij moet geïnstalleerd worden uitpakken. Je zou hier dan Winrar voor kunnen gebruiken. Zoals ik gezien heb gaat het om een ingeplugde netwerkkaart. Moet deze eerst uit de computer gehaald worden, drivers installeren, kaart terug inpluggen, en zal windows de gepaste drivers zoeken voor de netwerkkaart en installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan