Status
Niet open voor verdere reacties.
beste
ik heb mij een nieuwe pc gekocht en geraak er niet mee op het internet.
wanneer ik ga kijken bij apparatenbeheer zie ik dat er bij netweradapters staat (dit apparaat start niet code 10)
heb al een andere driver geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet.

groetjes
 
vertel ons eens over welke pc het hier gaat (merk /model/windows versie!)
foutcode 10 wilt zeggen dat het apparaat niet werkt .
 
Laatst bewerkt:
je had beter geen andere Windows 7 versie geinstalleerd want nu kan je geen aanspraak meer maken op je garantie !

**wat beteft de Lan driver ..
installeer de Intel Lan driver versie 18.5
Ashampoo_Snap_2014.01.26_13h02m11s_001_.jpg
die je hier kunt ophalen ...GIGABYTE - Moederbord - Socket 1150 - GA-Z87MX-D3H (rev. 1.x)
 
dan vermoed ik toch een hardware probleem m.a.w. dat je netwerkkaart stuk is ...
aangezien je er nu een andere Windows heb opgezet kan je geen aanspraak maken op je garantie ...!
tenzij je het geluk heb dat de recovery optie nog aanwezig is waarmee je deze terug naar de fabrieksinstelling kunt terug zetten...dit zou je moeten nagaan via schijfbeheer ..
plaats daarvan een printscreen .
 
Andere software installeren betekent niet dat ge Uw garantie kwijt zijt.
Een defect van een onderdeel kan niet te wijten zijn aan andere software. Ieder toestel zoals dit heeft 2 jaar garantie.
Wat wel kan gebeuren is dat als er geen hardware defect is, hij moet betalen om de juiste instellingen te herzetten.
Maar een betere verkoper zal na dergelijke aankoop vermoedelijk niets rekenen.
 
de TS heeft een ander besturingssysteem er op gezet in dit geval is hij de garantie zeker kwijt !

Niet waar. Als consument heb je altijd recht op garantie op de hardware indien deze defect is. Zoals Mic reeds vermelde. Indien dit een software probleem is, ga je waarschijnlijk wel moeten betalen omdat je Windows zelf geherinstalleerd hebt. Bij zulke problemen had je onmiddellijk terug naar de winkel moeten gaan ipv zelf zulke aanpassingen te doen.
Maar dus indien de hardware defect is, heb je altijd garantie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan