J
johan_tre
Gast
Hi iedereen,
ik zit met een vervelend probleem en weet niet goe waar te zoeken op nog uit te proberen om het op te lossen.
Onlangs heb ik me een nieuw Mobo gekocht: M2N - Asus.
Het is een nVidia chipset voor LAN.
Vervelend nu is dat bij netwerk traffic de netwerk verbinding geregeld uitvalt en onmiddelijk daarna weer herconnecteert.
(Dit is te zien aan de system tray popup)
Heeft iemand dit soort gedrag al ooit gezien, en wat was het probleem daar juist?
Kan iemand me een tip geven van wat dit gedrag de basis kan zijn?
Kan iemand me misschien een tip given iets uit te proberen wat me wijzer kan maken?
Thx alot in advance!
Johan
ik zit met een vervelend probleem en weet niet goe waar te zoeken op nog uit te proberen om het op te lossen.
Onlangs heb ik me een nieuw Mobo gekocht: M2N - Asus.
Het is een nVidia chipset voor LAN.
Vervelend nu is dat bij netwerk traffic de netwerk verbinding geregeld uitvalt en onmiddelijk daarna weer herconnecteert.
(Dit is te zien aan de system tray popup)
- De laatste nieuwe drivers van Asus zijn geinstalleerd.
Ik kan niet kan nagaan van welke build of versie die drivers zijn. (gewoon de laatste d/l genomen v Asus site)
De kabel heeft altijd in een andere machine gezeten, en ook met een andere netwerk kabel heb ik datzelfde probleem.
Windows XP SP2
Dyn IP is ingesteld
Router dLink 624
Ik heb het mobo al vervangen door een nieuw
Heeft iemand dit soort gedrag al ooit gezien, en wat was het probleem daar juist?
Kan iemand me een tip geven van wat dit gedrag de basis kan zijn?
Kan iemand me misschien een tip given iets uit te proberen wat me wijzer kan maken?
Thx alot in advance!
Johan