Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een Packard Bell Easynote R1801 maar krijg de Wlan niet ingeschakeld. In apparaatbeheer staat dat de adapter perfect werkt, maar bij de netwerkcontroller blijft een vraagteken staan, bij eigenschappen van de controller zegt hij dat het stuurprogramma niet is geinstalleerd maar ik kan bij Packard Beel op de site geen driver vinden want die zegt dat hij mijn apparaat niet kent. Hebben jullie toevallig de goeie driver of hoe kom ik hier aan, ik kan hem nergens vinden.

Groetjes Mierske
 
Het kan best zijn dat PB een andere netwerkkaart gebruikt heeft dan zen default configuratie. Ik heb dit nog gezien (en me dood aan geërgerd omdat ik daar een heel werkuur aan verpeeld had). Ze bieden standaard bijvoorbeeld Realtek aan en ze plaatsen (wegens welke reden dan ook) een netwerkkaartje van een andere fabrikant in het toestel.
Er is één manier om daar achter te komen en dat is gaan kijken welke modelnr en fabrikant er aangegeven is op de aanwezige netwerkkaart.
Meestal is deze toegankelijk via de onderkant van de laptop (één van de bodemplaten). Vormfactor kan miniPCI zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan