nijltjetweety
Niet meer actief
In de rubriek voor browser opera had ik het reeds over css error etc etc.
Een uurtje geleden weer een grote lijst errors; net was volledig down deze keer.
Ik ben nu een week bij euphony, na reacties van forumnisten hier op andere topics die tevreden euphonygebruikers zijn, ben ik overgestapt.
Toen ik probeerde te bellen naar de helpdesk startte er automatis een bandje waarin gevraagd werd mijn modem 30min uit te schakelen, het probleem lag bij euphony.
Graag had ik de bevindingen van andere euphonygebruikers hier even verzameld.
Was het een algemeen probleem? was ik slecht geactiveerd?
Kortom, wat moet ik er van denken???
Voor de mensen die reageerden op mijn topic over opera heb ik ook een vraag;
Kunnen die errors veroorzaakt geweest zijn door fouten bij euphony, en moeten die foutmeldingen nu stoppen, of staat dat er volledig los van??
Feit is dat ik dergelijke errors voor mijn overstap nooit had, vandaar mijn vraag.
Een uurtje geleden weer een grote lijst errors; net was volledig down deze keer.
Ik ben nu een week bij euphony, na reacties van forumnisten hier op andere topics die tevreden euphonygebruikers zijn, ben ik overgestapt.
Toen ik probeerde te bellen naar de helpdesk startte er automatis een bandje waarin gevraagd werd mijn modem 30min uit te schakelen, het probleem lag bij euphony.
Graag had ik de bevindingen van andere euphonygebruikers hier even verzameld.
Was het een algemeen probleem? was ik slecht geactiveerd?
Kortom, wat moet ik er van denken???
Voor de mensen die reageerden op mijn topic over opera heb ik ook een vraag;
Kunnen die errors veroorzaakt geweest zijn door fouten bij euphony, en moeten die foutmeldingen nu stoppen, of staat dat er volledig los van??
Feit is dat ik dergelijke errors voor mijn overstap nooit had, vandaar mijn vraag.