Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
In de rubriek voor browser opera had ik het reeds over css error etc etc.
Een uurtje geleden weer een grote lijst errors; net was volledig down deze keer.
Ik ben nu een week bij euphony, na reacties van forumnisten hier op andere topics die tevreden euphonygebruikers zijn, ben ik overgestapt.
Toen ik probeerde te bellen naar de helpdesk startte er automatis een bandje waarin gevraagd werd mijn modem 30min uit te schakelen, het probleem lag bij euphony.
Graag had ik de bevindingen van andere euphonygebruikers hier even verzameld.
Was het een algemeen probleem? was ik slecht geactiveerd?
Kortom, wat moet ik er van denken???
Voor de mensen die reageerden op mijn topic over opera heb ik ook een vraag;
Kunnen die errors veroorzaakt geweest zijn door fouten bij euphony, en moeten die foutmeldingen nu stoppen, of staat dat er volledig los van??
Feit is dat ik dergelijke errors voor mijn overstap nooit had, vandaar mijn vraag.
 
ik heb al eens last gehad met opera dat er van alles niet goed was
je kunt eens privegegevens verwijderen
dat is uwe cache en zo
bij mij was het opgelost

en als je nu eens een tijdje met firefox probeerd dan kun je al weten of het aan opera ligt of euphony

ik heb aleens last gehad ik heb nu twee computers aan de kabel
als er een fout op mijn pc gebeurd met internet viel hij uit
was met video's te downloaden een fout gemaakt was met IE
nu beter opgelet geen probleem meer
 
Je mail werk ook niet want krijg je mails weer.

This is the mail system at host mailpush2.euphonynet.be.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<GD483420@mailbox4.euphonynet.be>: user unknown. Command output: Invalid user
specified.
 
Er zijn storingen waardoor ik verbindingsproblemen kan hebben, aldus het bandje op de helpdesk van euphony.
Bij tele2 ging ik beter van start, al blij dat de 1e 3 maand gratis is.
Is dit probleem streekgebonden? ik weet het niet.
Waar blijven de andere euphonygebruikers met hun reactie.
Is daar alles ok?
 
Net e-mail ontvangen van pc tuts.
Nu werkt het precies wel, Het mag eindelijk ophouden hier met spoken zeg.
Ben al 3 of 4 dagen terug on-line, en elke dag duiken er dergelijke ongemakken op.
Hopelijk blijft het hier nu in orde, ik hang vast voor 2 jaar aan euphony.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan