Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo461

Steunend lid
Vip Lid
Een automobilist wordt aangehouden door een motoragent omdat hij 190 km/uur reed waar 80 km/uur is toegestaan.
Vraagt de agent: meneer, mag ik uw rij- en kentekenbewijs zien?

Automobilist: Ik heb geen rijbewijs agent, en ook geen kentekenbewijs, want ik heb deze auto net gestolen.
Maar wacht eens, ik geloof dat ik het kentekenbewijs in het handschoenenkastje zag liggen,
toen ik mijn pistool erin wilde leggen. Ik heb namelijk net mijn vrouw vermoord en die ligt in de kofferbak.

Agent: Dus u rijdt in een gestolen auto, zonder rijbewijs, met een pistool in het handschoenenkastje
en het lijk van uw vrouw in de kofferbak??

Ja, antwoordt de automobilist.
Dit wordt de agent te machtig en roept met spoed versterking op.
Komen vijf politieato's met twintig agenten, waaronder de chef van de agent,
met gillende sirene's en blauwe lampen aangescheurd. De agent doet in het kort zijn verhaal aan de chef,
waarop deze naar de chauffeur loopt en en vraagt om zijn rijbewijs.

De chauffeur pakt zijn rijbewijs uit zijn binnenzak en laat dit aan de agent zien.
De chef vraagt om het kentekenbewijs en ook dit laat de chaffeur netjes aan de chef zien.
Zegt de chef tegen de chauffeur; Dit begrijp ik niet, volgens mijn agent rijdt u in een gestolen auto,
zonder rijbewijs, met een pistool in het handschoenenkastje en het lijk van uw vermoorde vrouw in de kofferbak!

Zegt de chauffeur:"Wat een fantast is die agent van u, straks beweert hij ook nog dat ik te hard heb gereden!".

(lachen)(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan