"Naderende zonnestorm zal menig harde schijf beschadigen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
De naderende zonnestorm die vandaag, morgen en zondag de aarde bereikt zal menig harde schijf beschadigen, zo stelt een dataherstelbedrijf. Volgens Stellar Data Recovery moeten consumenten hun computer dan ook enige tijd van de elektriciteit loskoppelen om schade te voorkomen.
Lees verder>>>>>>>>>

bron:security.nl
 
Moet je zo bekijken. De kans dat dit echt schade aanbracht aan schijven was relatief zeer klein. Stel... dat het wel zo was, en er wel degelijk schade was. Dan kwam Stellar Data Recovery eruit als "reddende engel". En maw zeer goede reclame voor dit bedrijf! Gratis reclame. Nu ja, natuurlijk gebeurt er niets en hebben ze ook niet echt iets verloren. Buiten hun geloofwaardigheid waar niemand om kraait.
 
Moet je zo bekijken. De kans dat dit echt schade aanbracht aan schijven was relatief zeer klein. Stel... dat het wel zo was, en er wel degelijk schade was. Dan kwam Stellar Data Recovery eruit als "reddende engel". En maw zeer goede reclame voor dit bedrijf! Gratis reclame. Nu ja, natuurlijk gebeurt er niets en hebben ze ook niet echt iets verloren. Buiten hun geloofwaardigheid waar niemand om kraait.
Zo denk ik er ook over,en als mijn schijf kapot gaat door die storm,denk ik wel dat we wel andere problemen gaan hebben op deze bol!Maar heeft één mens die stormen 100% onder controle???Waar en hoe en.....
Maar wil mee met Wawa naar Mars;)
mvg
 
Door deze storm was het Noorderlicht in Nederland te zien Poollicht in noorden vaag te zien - NOS Nieuws , dus er is of was wel degelijk iets bijzonders aan de hand.

Ik zou me wel iets voor kunnen stellen als er tijdelijk een extreem groot magnetisch veld heerst, er gekke dingen kunnen gebeuren en dingen stuk kunnen gaan.
Maar het is bij mij niet zo dat ik de kaarsen van zolder haal en klaar heb liggen voor als de stroom uit zou vallen. Ik ben ook niet iemand die meteen de supermarkt ga plunderen voor het geval deze maandenlang dicht zou zijn door een zonnestorm.

Ik leef meestal van minuut tot minuut en zie wel wat er gebeurd.
Als iets gaat gebeuren, gebeurd het toch wel of ik me daar nu wel of niet druk om maak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan