Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is een desktop HP.wat dragon bedoeld is heb je de chipsetdriver geinstalleerd ...
meestal is de chipsetdriver voorzien van al de nodige drivers ..
betreft het een HP computer dan zie je onderkant de laptop meestal een sticker vermeld staan ..
op deze sticker staan de nodige gegevens om de juiste drivers op te halen vanaf de HP Support site
betreft het een ander merk , bijv: Acer dien je naar de Acer Support site te gaan
Sorry Qtex, ik heb me verkeerd uitgedrukt.het modelnummer staat ook in het bios scherm bij het aanzetten van de computer...
ook word dit zelf op het moederbord vermeld...
Ik hoop dat ik niets verkeerds doe met mijn probleem om verrschillende forums te plaatsen -m-?@ Bernard
indien jij ook jandezwijger bent op het ncf forum
wat wil jij dan behalen ...
wil jij een internet verbinding behalen of wil jij een fabrieksinstelling gaan gebruiken zoals word voor gesteld op het NCF
het vermoeden dat dit om één en dezelfde persoon gaat is bevestigd omdat ...
steeds het zelfde bericht als hier ook in dat forum verschijnt ....
meerdere forums raadplegen mag , maar dit brengt verwarring met zich mee omdat we niet dezelfde piste volgen !
Dan blijf ik gegarandeerd bij jullie hoor!! Ik heb al veel hulp bij jullie bekomen.ik zei niet dat je dit niet mag doen ...
ik vermelde indien we 2 pistes gaan bevaren dat dit voor problemen kan zorgen ...
dan word het erger in plaats van beter ..
aan u om te zeggen op welk forum je wenst verder te gaan !
wat dragon bedoeld is heb je de chipsetdriver geinstalleerd ...
meestal is de chipsetdriver voorzien van al de nodige drivers ..
betreft het een HP computer dan zie je onderkant de laptop meestal een sticker vermeld staan ..
op deze sticker staan de nodige gegevens om de juiste drivers op te halen vanaf de HP Support site
betreft het een ander merk , bijv: Acer dien je naar de Acer Support site te gaan