Windows 11 Muis en mousepad onbruikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

De cursor van mijn muis is verdwenen zonder dat ik iets aangeraakt heb op m'n gloednieuwe msi laptop terwijl ik aan het tv kijken was via stream.

Ik heb alle truukjes toegepast die ik ken, een update gedaan, sfc/scannow enzovoort, maar ik krijg het niet gefikst.

Ik kan dus nu die pc alleen nog maar bedienen met het toetsenbord, maar daar kan je uiteraard niet alles mee en dat is ook niet de bedoeling

Enige suggesties?

Hallo,

De cursor van mijn muis is verdwenen zonder dat ik iets aangeraakt heb op m'n gloednieuwe msi laptop terwijl ik aan het tv kijken was via stream.
Het rare is dat de boel wel werkt voordat ik mijn pin ingeef, dan heb ik wel muiscontrole, maar eens voorbij het startscherm is het gedaan...
Dat betekent dat ik mijn pc niet meer met muis of mousepad kan bedienen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kan vooral op vele websites niet met de [TAB]-toets navigeren en dan wordt het lastig.
Ik heb alle truukjes toegepast die ik ken, een update gedaan, sfc/scannow, systeemherstel gedaan enzovoort, maar ik krijg het niet gefikst.

Enige suggesties?

Bijlagen

• IMG_20221008_002736.jpg
    IMG_20221008_002736.jpg
    31.1 KB · Weergaven: 88
Laatst bewerkt:
ik zie in je afbeelding dat je systeemherstel heb toegepast en dat deze zijne tijd nodig heeft .. meer dan dat kan ik er niet uit maken ..
*tevens heb ik je berichten samen gevoegd ..

Hallo,

Het rare is dat de boel wel werkt voordat ik mijn pin ingeef, dan heb ik wel muiscontrole, maar eens voorbij het startscherm is het gedaan...
Dat betekent dat ik mijn pc niet meer met muis of mousepad kan bedienen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kan vooral op vele websites niet met de [TAB]-toets navigeren en dan wordt het lastig.
Ik heb alle truukjes toegepast die ik ken, een update gedaan, sfc/scannow, systeemherstel gedaan enzovoort, maar ik krijg het niet gefikst.

Enige suggesties?
Als u dat hebt ingetypt zoals het hier staat zal het niet werken. U bent de spatie tussen de sfc en de / vergeten.

ik zie in je afbeelding dat je systeemherstel heb toegepast en dat deze zijne tijd nodig heeft .. meer dan dat kan ik er niet uit maken ..
Uiteraard heb ik het volledige proces afgewacht. Maar het W11 zit nog in zijn kinderschoentjes, misschien na nog een update dat het zichzelf oplost..

Bedankt om die berichten samen te voegen. Uiteraard heb ik ik de command prompt het command juist geschreven. Er waren een paar corrupted files, maar ik heb ook fix eraan toegevoegd dus da's in orde! Mja, het zijn kinderziektes van W11 allicht. Voor de rest is het een prima pc. Alles AMD, grote ram en rom en razend snel 😁
Als u dat hebt ingetypt zoals het hier staat zal het niet werken. U bent de spatie tussen de sfc en de / vergeten

Echt eerst helemaal uitzetten, dus niet via een slaapstand o.i.d. wil ook wel eens helpen, wordt de boel opnieuw geïnitialiseerd.
Ik heb de batterij eruit gevezen, zo ben je zeker. Zo heb ik mijn vorige (Toshiba) ook 7 jaar aan de praat gehouden. Was ook een lekker ding. Op het einde was het echt wel gedaan, tja de gemiddelde laptop pc haalt maar 2-3 jaar... Expres gedaan door de fabrikant en meer en meer wordt er bvb zelfs op de hardware 2-compenentenhars gegoten zodat je er niet aan kan werken en dus een andere moet kopen als daar iets misloopt. Dit is duidelijk software dus ik kom er wel uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan