Status
Niet open voor verdere reacties.
msg bestanden openen

beste,
heb een fout gemaakt waardoor ik de opgeslagen msg bestanden ( emails ) niet meer kan openen.
mijn msg bestanden staan op een externe harde schijf, op een andere pc kan ik die openen met outlook.
wanneer ik ze probeer te openen met: staat outlook er niet bij, op andere pc wel.
Ik gebruik outlook 2016
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb een fout gemaakt waardoor ik de opgeslagen msg bestanden ( emails ) niet meer kan openen.
mijn msg bestanden staan op een externe harde schijf, op een andere pc kan ik die openen met outlook.
wanneer ik ze probeer te openen met: staat outlook er niet bij, op andere pc wel.
Ik gebruik outlook 2016
 
heb een fout gemaakt waardoor ik de opgeslagen msg bestanden ( emails ) niet meer kan openen.
mijn msg bestanden staan op een externe harde schijf, op een andere pc kan ik die openen met outlook.
wanneer ik ze probeer te openen met: staat outlook er niet bij, op andere pc wel.
Ik gebruik outlook 2016

Ik heb de 2016 niet, maar kan je bij openen met, niet ander programma (app) selecteren? Ga dan naar de map waar het programma in staat en selecteer daar de Outlook.
 
Ook een app in window store zoeken lukt niet.

De app staat op Uw pc. Het is Uw Outlook. Als je rechts op de app klikt in Uw start, zie je onder "MEER" staan "bestandslocatie openen".
Klik daar op de app Outlook met de rechter muisklik. Dan zie je waar effectief het programma staat. Noteer dat, mocht je het zelf moeten aanwijzen dat je het nog weet.
 
Dan heb je Outlook verwijderd... Terug installeren is dan ook je enige optie neem ik aan.
Voor de zekerheid, laat Office eerst herstellen. Configuratie scherm - Software - Office 20x0 - Rechtsklik - Herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan