Movie Cube laten werken op Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een movie Cube van Emtec met een 2 TB harde schijf. Ik heb een USB
WIFI van Emtec gekocht en het toestel aangesloten op Internet via de router.
Alles is perfect geinitieerd maar wanneer ik wil zoeken naar radio stations,
dan geraak ik daar niet op. Wet iemand hoe dit werkt voor dit toestel ???
Voor de rest een prima perfecte klank en film in HD. Alleen dit internet wil niet werken.
Dit zou nochtans dit toestel compleet maken. Kan iemand me helpen ??? Dank bij voorbaat
 
kun je ook meedelen welke dat je heb ...bijvoorbeeld de movie cube V800H
is deze tevens voorzien van de laatste firmware ..

*na wat zoeken op het net kom ik tot de conclussie dat het over de movie cube V800H moet gaan aangezien dit de enige is met een opslag van 2TB.
http://www.emtec-international.com/...h_tool_voor_het_oplossen_van_problemen_nl.pdf
er word in het pdf nergens uitgelegd hoe je de verbinding dient aan te maken ...dit zou in feite ook géén probleem mogen zijn .
 
Hoe staat de firewall ingesteld op je bbox? Welke bbox heb je? (bbox2, bbox3, ...)
Mogelijk staat de firewall op max beveiliging. In dat geval is je uitgaand verkeer ook beperkt. En voor internet radio's gaat er meestal wel eens verbinding gelegd worden naar niet standaard poorten.
 
Dank voor de goede raad. Mijn Toestel is een Movie Cube S120H. Ik zou moeten de firmware updaten heb daartoe de bestanden gedownload, mar durf echter niet zo goed er aan te beginnen. Heeft iemand daar ervaring mee en kan deze update mislukken ???? Al mijn muziek en al mijn films staan daarop gestockeerd en ik zou niet graag alles kwijt zijn. Wie geeft me raad en de moed om het te doen ??? Dank voor uw ondersteuning
 
Firmware updaten is zo'n beetje als nieuwe software installeren op je PC. Tegenwoordig meer toegankelijk gemaakt voor de eindgebruiker. Zolang je alle stappen correct volgt gaat er zelden iets fout.

Even terzijde nu. Je zegt dat je de firmware MOET updaten, van wie komt dit? Support emtec, ...?
Het eerste dat een support afdeling je aanraad is om een firmware update te doen. Zonder dikwijls naar het probleem zelf "gekeken" te hebben. Of dit dikwijls een oplossing bied, is zeer twijfelachtig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan