Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
~Moa Gow Zeg~

Na een lange nacht van vrijen, rolde de jongen op z'n zij
Hij keek rond en zag een ingelijste foto van een jongeman op een tafel.

Natuurlijk begon de jongen zich zorgen te maken. "Is dat je man?"
vroeg hij nerveus

Nee gekkie" antwoorde ze en kroop nog eens lekker tegen hem aan.

Je vriend dan?" vroeg hij.
Nee, helemaal niet" antwoordde ze, knabbelend op z'n oor.
Nou, wie is het dan?" vroeg de nu wat ongeduldige jongen.

Ontspannen antwoordde het "meisje"... "Dat was ik voor de operatie".
 
Helpdesk: "Waarmee kan ik U helpen?"

Klant: "Ik krijg geen beeld op mijn LCD scherm!"

Helpdesk: "Zit U achter uw computer, meneer?"

Klant: "Neen"

Helpdesk: "Kunt U even achter de computer zitten."

Klant: "OK"

Helpdesk: "Vertelt U even wat U nu ziet?"

Klant: "Allemaal kabels!!"
(lachen)
 
Op een dag is Pietje zo geil als een bok. Hij kijkt in zijn portemene en ziet dat hij 100 piek heeft. Hij gaat naar het dichts bijzijnde bordeel en vraagt wat de hoofdhoer voor 100 piek heeft. Kom maar even mee, zegt de hoofdhoer. Pietje wordt in een kamer gezet met allemaal kippen. De hoofdhoer zegt dat hij het met de kippen mag doen voor 100 piek. Nou beter dan niets, denkt Pietje, dus hij doet het. Als hij klaar is bedenkt hij dat het eigenlijk wel lekker was. Dus een week later is Pietje weer hartstikke geil en kijkt in zijn portemene en heeft 200 piek. Yes, denkt hij, nog lekkerder. Hij gaat weer naar her bordeel en vraagt aan de hoofdhoer wat ze voor 200 piek heeft. De hoofdhoer neemt hem mee naar een kamertje met een bank waar nog een man op zit. Voor de bank hangt een groot gordijn. Hij gaat naast de man zitten en het gordijn gaat open. Hij ziet hoe 2 meisjes elkaar aan het uitkleden zijn en elkaar aan het vingeren zijn. Wat een goeie show, zegt hij tegen de man die naast hem zit. Ach, dit is nog niets, zegt de man. Vorige week zag je hoe een man een paar kippen aan het neuken was!


(lachen)
 
Wat ik ook wel grappig vind ik dat jij als Belg het over een piek hebt. Toen de Frank en de Gulden nog bestond, noemde men een 1 Gulden , 1 Piek.
Was 1 Frank in Belgie ook 1 Piek ??
 
inderdaad zoals astamorres aangeeft (link) klopt. vond dat gewoon een mooi mopje hoor @pluis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan