Software Moeilijkheden om Microsoft Sharepoint Designer te verwijderen en opnieuw te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Kortelings na de zoveelste update van Windows werkt mijn Microsoft Sharepoint Designer 2010 niet meer.
Deze heb ik geinstalleerd om al mijn foto's en afbeeldingen te bekijken. Dit is een heel eenvoudig programma om afbeeldingen bij te werken!
Deze software opnieuw installeren werkt niet zolang de andere versie niet verwijderd is.
Dus deze Microsoft Sharepoint Designer 2010 heb ik eens verwijderd via "Revo Uninstaller Pro", achteraf was dus ook mijn "Microsoft Office" eraf gegooid.
Na veel gesukkel staat de Office er terug op maar mijn Microsoft Sharepoint Designer 2010 is ook terug aanwezig zonder dat deze werkt.
Weet soms iemand een veilige manier om Microsoft Sharepoint Designer 2010 te verwijderen?
Zonder dat de Office weeral verwijderd wordt natuurlijk?
 
ik vermoed dat je deze al gevonden heb:


maar met de meeste online diensten van MS is het wel zo dat er lokaal altijd iets achterblijft in ' AppData ' op je c-schijf, daar es gaan kijken?

Ik heb deze nog niet gevonden hoor.
Maar Microsoft Sharepoint Designer 2010 verwijderen op die manier werkt niet, vermits er maar een gedeelte ervan gebruikt wordt.
Pech!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan