Status
Niet open voor verdere reacties.
F

freddie

Gast
Heb kortgeleden een Samsung 840 SSd schijf gekocht.Wil nu eigenlijk een nieuw moederbord plaatsen indien mogelijk,omdat ik de lees en schrijfsnelheden bij lange na niet haal die volgens de specificaties vermeld staan.Kom slechts aan de helft ervan.Heb ook geen sata 600 maar sata 300 volgens mij.Hoe kan ik dat het beste aanpakken of misschien beter naar de winkel brengen.Heb wel wat ervaring met de computer.

Graag een reactie.
 
ook ik heb deze SSD van Samsung geplaatst een 4 weken geleden ..in een 12 jarige pc
wat geeft de Performance Benchmark als resultaat bij u ...
hieronder zie je mijn resultaten ...
Ashampoo_Snap_2014.08.02_19h36m45s_011_.jpg

ga je een nieuw moederbord plaatsen dien je dus ook rekening te houden dat je de windows dient te herinstalleren..
 
jouw gegevens zijn betreffende de lees en schrijf snelheden hoger dan die van mij ..
en ik vond die van mij al snel ...
denk dat je best tevreden moogt zijn betreffende de sata 300
 
SATA600 is sneller dan SATA300... Maar ga je ook werkelijk het onderste uit de kan halen? Heb je die snelheden nodig? Zoals qtex al vermeld ga je best tevreden zijn met de huidige snelheden.

Wil je toch een ander moederbord, dan ga je moeten zien welke processor en geheugen er nu opzitten. Zo kan je kijken of het "nieuwe" gekozen moederbord deze nog ondersteund zodat je die kan herbruiken. Anders kom je wel veel duurder uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan