Windows 11 Miniaturen in mijn Mappen worden niet meer weergegeven, Windows11

Hallo, reeds een paar dagen het probleem in mijn mappen dat ik geen miniatuur (foto) meer zie van mijn afbeeldingen; zie de bijlage; iemand een oplossing? mvg, Alain
2024-06-17_13-49-12.jpg
 
Bij alle bestanden of bij JPG enkel ?

Als het enkel bij JPG een probleem is geworden moet je de default app voor JPG nakijken - dan is er geen standaard app meer toegewezen aan de JPG extensie ...

Als het bij alle soorten en formaten bestanden eensklaps wit is moet ik het antwoord schuldig blijven maar misschien kan iemand anders een hint geven...

Kijk je dat eerst even na aub ?
 
is de reden niet dezelfde ... géén default app voor je PDF bestanden ingesteld ?
zou het niet weten , vroeger was alles normaal en op een bepaald moment heb ik een update moeten doen en het vb is een blanco blad dat je ziet , ben naar mijn settings nu nog even gaan kijken en kan toch nergens iets aanvinken dat een vb zou kunnen geven van wat het is maar is enkel bij mijn pdf file's
 
kijkt dit eens na ,of het aan gevinkt staat (zie afbeelding ) het moet zo zijn hoe het op de afbeelding staat !!

ga naar instellingen >> systeem >> info >> geavanceerde systeminstellingen >> geavanceerde >>prestaties

"instellingen voor prestaties ",

1718637251132.png
 
GEVONDEN ....! C schijf is bijna vol, miniaturen worden praktisch van geen enkel bestand nog weergegeven. Ik heb nu, als test, de map Downloads verplaatst naar een E schijf, om dan de map Downloads op de C schijf tewissen en de Prullenbak leeg te maken; resultaat dat de miniaturen van alle prog's nu weer worden weergegeven... Zal dus dringend de grote kuis moeten houden op de C schijf, bedankt allen voor het mee zoeken en denken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan