Mijn scherm "bevriest" steeds als ik de printer opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Telkens als ik mijn printer opzet om iets te printen of in te scannen bevriest mijn scherm na een 5tal minuten en werkt zowel mijn muis als mijn toetsenbord niet meer.
Ook is er dan telkens een gele driehoek met een uitroepteken bij het icoontje voor mijn internetverbinding die bij mij gebeurd via een usb Atheros AR5007UG Wireless Network Adapter.
Ik ben dan verplicht om de pc met de aan/uitknop af te zetten en dan te herstarten.
Mijn printer is een Canon Pixma All in one MP520. Heb al alles van Canon verwijderd en terug van de cdrom geïnstalleerd, zonder succes. Ook alle updates voor mijn model binnengehaald, zonder succes. Miserie is begonnen na updates van windows of NVidea rond 13/09/2010. Heb systeemherstel al gedaan naar 06/09/2010, ook zonder succes.
Weet er soms iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen.
 
Heb je van nvidia dubbele drivers staan? bvb deze van nvidia zelf voor videokaart en netwerkkaart (als deze onboard is en ook van nvidia), en bijkomend een update via windows update ook voor je nvidia apparatuur.
Deze via win updates deinstalleren lost conflicten daartussen op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan