Mijn door Computerzaak geïnstall.BluRay en DVD brander/spelers spelen geen geluid af

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

WSB

Gast
Beste allemaal.
BLURay alsmede de extra brander/speler laten wel de inhoud zien, doch wordt niet afgespeeld.
De computerzaak dacht aan een softwarematig probleem, ze gaan op verder onderzoek uit (mijn PC weer thuis) en volgende week moet ik bellen, informeren naar hun eventuele oplossing.
Vooruitlopend hierop een vraag aan de PC-meedenkers/deskundigen, wie geeft de goede hint?

Na checking van de beide drives, stuurpgrms, compatbiliteit etc.etc. alles ok! Maar geen afspelen, noch met WMP of VLC.

PC Core i 7-2600 CPU, 2,4 GHZ, W7 Ultimate 64 bit.

Bij voorbaat dank.
Vr.groet WSB
 
Een goede computerzaak moet toch weten dat de apparaten moeten in de mixer aanstaan. Kijk eens in de software van Uw geluidskaart of de toestellen daar aangevinkt staan. Ook moet de volumeschuiver open staan voor die apparaten.
 
hoor jij de geluiden wel, die vanuit windows zelf komen bijv : indien je de windows media player op start !
de reden dat ik je dit vraagt is dus om na te gaan of je wel anderen geluiden hoort afspelen ...
het kan immers zijn dat er geen afspeelapparaat is geselecteerdt als zijnde het standaard afspeelapparaat !
 
Beste Mik. Wat je noemt is allemaal ok. Daarin zit het niet helaas. Na alle adviezen, zelfonderzoek etc. ga ik voor een volledige herinstallatie. Dank voor je moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan