Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Mensen,

Ik heb een probleem en ik baal er echt van.
Terwijl ik soms Call of Duty 4 speel bevriest mijn pc.
Ik kan HELEMAAL niks geen ctrl alt dlt helemaal niks, ook blijft mijn geluid haken en maakt dan een RRRRRRR geluid.
Ik moet mijn pc uitdrukken maar daarna kan ik hem gewoon weer opstarten.
Het bevriest meestal na 10-15 minuten.
Ik heb de volgende onderdelen in mijn PC:

ANTEC NEW SOLUTION VSK-2000 2
MSI N460GTX HAWK
CORSAIR 4GB (2X2) DDR3 1333 XMS CL9
INTEL CORE I7 950 3.06G 8MB BOXED
SONY DDU1681S-0B 16x48 DVD ZWART SATA
WD CAVIAR GREEN 500GB 32MB (WD5000AADS)
ASUS P6T SE
ANTEC TRUEPOWER TP-750 EC 80+

Het is voor nu zeker geen slechte pc en ik snap er dus niks van kan iemand mij helpen?

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
Windows pdaten, bios afstellen, bios update, patch opnieuw downloaden, opnieuw downloaden van cod4, punkbuster updaten, Direct X opdaten, Geluid kaart uitschakelen, Andere drivers voor video kaart, video kaartdrivers updaten, geen drivers voor video kaart, windows opnieuw geinstalleerd en bios flashen. Ik heb dus al zo veel gedaan dat ik he niet meer weet.

Help me

Groeten Jamil


Stuur gerust een mailtje ze zullen snel beantwoord zijn.
 
Ik ben geen expert in game configs maar ik heb ook een GTX 460 video kaart en had onlangs ook enkele probleempjes met een game. Ik heb die problemen toen kunnen oplossen door in het NVidia control panel een aantal Program Settings (Anisotropic filtering en Antialiasing Mode) op Application-controlled te zetten.
Ook zou ik eens testen met iets matigere video settings voor je game. Er niet vanuit gaan dat alles perfect draait in high detail.

Een andere piste is de koeling van je video kaart. Is er voldoende airflow in je casing?
 
Het is niet de koeling de werkt perfect ik zal morgen even kijken wat jij zei want ik ga zo slapen :p
En ik laat alles neit op zijn mooist draaien want ik ik speel met een bepaalde config waardoor het niet zo moooi is maar waardoor alles beter kan zien.
 
Je zegt: windows opnieuw geinstalleerd even een check, heb je daarna ook alle drivers van het moederbord zoals chipset geinstalleerd

Kijk ook even of er programma's op de achtergrond draaien, zoals een virusscanner die de pc aan het scannen is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je gebruikt een voedings blok van 750V...maar je viedeokaart vraagt de extra power aansluiting te gebruiken ...
die was meegeleverdt bij de videokaart ..indien je ervan uitga dat je voedingsblok zwaar genoeg is ,(dit klopt) maar je videokaart heeft wel degelijk dat extra power nodig !
ook kan het géén kwaad om je virtueel geheugen te vergroten ...je gebruik 4Gb geinstalleerd ram geheugen ,vergroot je virueel geheugen naar 6142mb ( dit zowel voor de begin grootte als het maximum toegewezen grootte )...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan