Status
Niet open voor verdere reacties.
beste vrienden
ik heb vandaag een mail gekregen van Microsoft
(Bijgewerkte gebruiksvoorwaarden en privacyverklaring)
Uw Servicesovereenkomst en Privacyverklaring verduidelijkt. U ontvangt deze e-mail omdat de Microsoft-servicesovereenkomst wordt bijgewerkt. De overeenkomst is van toepassing op een of meer door u gebruikte Microsoft-producten en -services. De updates zijn bedoeld ter verduidelijking van onze voorwaarden, zodat deze voor iedereen transparant zijn. De updates hebben daarnaast betrekking op een aantal nieuwe Microsoft-producten, -services en -functies.
ms_logo_g_double.png

hero-image.jpg

U ontvangt deze e-mail omdat de Microsoft-servicesovereenkomst wordt bijgewerkt. De overeenkomst is van toepassing op een of meer door u gebruikte Microsoft-producten en -services. De updates zijn bedoeld ter verduidelijking van onze voorwaarden, zodat deze voor iedereen transparant zijn. De updates hebben daarnaast betrekking op een aantal nieuwe Microsoft-producten, -services en -functies.
De Microsoft-servicesovereenkomst is een overeenkomst tussen u en Microsoft (of een van haar gelieerde ondernemingen) en behandelt het gebruik van de online consumentenservices en -producten van Microsoft.
Hieronder ziet u een aantal van de belangrijkste wijzigingen in de Microsoft-servicesovereenkomst:

Updates met betrekking tot aanvullende services (zoals GroupMe en Groepsberichten) en nieuwe functionaliteit en functies voor een aantal services (zoals Skype, Bing en ons Beloningenprogramma)

Duidelijkere omschrijving dat uw werk- of schoolaccount onder verschillende voorwaarden valt

Vermelding van de nieuwe vereiste voor Xbox dat u zich minimaal eens in de 5 jaar moet aanmelden om uw gamertag actief te houden

Uitleg bij de opslaglimieten voor OneDrive en de factoren die van invloed kunnen zijn op het up- en downloaden naar OneDrive-services
U kunt de volledige Microsoft-servicesovereenkomst hier lezen. Meer informatie over deze updates vindt u ook hier, op onze pagina met Veelgestelde vragen. De bijgewerkte Microsoft-servicesovereenkomst zal op 15 september 2016 in werking treden. Als u onze producten en services na 15 september 2016 blijft gebruiken stemt u in met de bijgewerkte Microsoft-servicesovereenkomst.
Daarnaast wordt ook de Microsoft-privacyverklaring bijgewerkt. Deze updates worden hier beschreven op onze pagina met Veelgestelde vragen en gelden vanaf 2 augustus 2016.
Als u er niet mee instemt, kunt u ervoor kiezen om het gebruik van de producten en services te stoppen en uw Microsoft-account te sluiten vóórdat de voorwaarden effectief worden. Als u ouder of voogd bent, bent u verantwoordelijk voor het gebruik van de Microsoft-producten en -services door uw kind of tiener, met inbegrip van de aankopen.
Bedankt dat u producten en services van Microsoft gebruikt.

mijn vraag is nu
wat moet ik nu doen en is dat wettelijk
dank u
 
nee bol.com word niet meegeteld ..
heb jij je ooit eens aangemeld betreffende een Developers of als een IT professional !
want zulke berichten krijg je niet zomaar toegestuurd ...

in de mail staat immers duidelijk vermeld en ik citeer
"" U ontvangt deze e-mail omdat de Microsoft-servicesovereenkomst wordt bijgewerkt.
De overeenkomst is van toepassing op een of meer door u gebruikte Microsoft-producten en -services.""

**volgens mij denk ik toch dat je een bepaalde services gebruikt ...
bv: extra opslagruimte in OneDrive

bezie de 3 punten eens !
is er iets dat je daarvan gebruikt !
 
Niet zo hoog van de stapel lopen allemaal. Natuurlijk krijg je die email zomaar toegestuurd. De halve wereldbol gebruikt wel "iets" van Microsoft...
Voor zulke emails moet je niets aangekocht hebben. Laten we de aangeboden gratis services van Microsoft eens bekijken: email, Skype, ...? en hopla, we zijn er al.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan