Microsoft Word, Exel, PowerPoint 2010 werken plots niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals in de titel werkt 'plots' niks meer ... krijg steeds de tekst 'kan Microsoft Word niet openen ... probeer opnieuw ...' Zelfde liedje met Exel en PowerPoint ... maw het hele Officepakket werkt niet meer. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ... Op de kids hun pc's werkt het nog steeds (hebben wel ondertussen Windows 10)
 
je vermeld " op de kids hun pc's werkt het nog steeds " daaruit maak ik dus op dat je een Office suit heb aangekocht die je op een aantal pc's in hetzelfde huis houden kunt gebruiken !
is dit aantal overschreden geworden dan zal Microsoft wellicht op 1 van deze pc's de licentie intrekken ..!
*althans is dit mijn vermoeden !
 
Ga naar je lijst met geinstalleerde software via configuratie scherm. Selecteer de office installatie en kies voor wijzig/herstel. Je kan dan Office laten "herstellen". Mogelijk gaat dit je probleem oplossen. Licenties geven niet zulke problemen.
 
Toch even een vraagje, heb je problemen met het openen van bestanden of kun je de Office programma's zelf niet meer opstarten ?

In het eerste geval, check eens of de bestandskoppeling goed is.

microsoft-office-bestandstype-wijzigen.png
 
@Qtex ik heb indertijd een pakket gekocht met 4 licenties dus daar ligt het niet aan denk ik
@Lana zowel met openen van bestand als gewoon vb Word openen lukt niet
@DDragon80 poging gedaan ... kreeg ik volgende tekst ' .... is mislukt omdat er geen internetverbinding is ... controleer of u een internetverbinding heeft en probeer opnieuw' .... vreemd ik zit dus gewoon online ....
 
werden deze licenties eerder al gebruikt op andere pc's die onderwijl al vervangen werden maar waar dus de Office niet verwijderd werd !
*ik sla bewust een andere weg in en dit met de bedoeling om dit zeker uit te sluiten !

wat betreft het herstellen en de vermelding dat er géén internet verbinding is alhoewel deze er dus wel is ...word deze verbinding vervolgens niet tegen gehouden door je firewall !
 
Alle licenties zijn nog niet op ander pc's gebruikt ... en bij de firewall zie ik niks staan ...
Ik zat te denken aan de optie om het pakket opnieuw te installeren of is die niet aan te raden ?
 
Alle licenties zijn nog niet op ander pc's gebruikt ... en bij de firewall zie ik niks staan ...
Ik zat te denken aan de optie om het pakket opnieuw te installeren of is die niet aan te raden ?

Het zal misschien ongelooflijk maar waar klinken . Als je een upgrade hebt uitgevoerd van W7 of W8(1) naar W10 , beschouwt Microsoft dit als een nieuw systeem en niet als een nieuwe computer . Best contact nemen met Microsoft.
 
Dus de 'sukkelaar' die geen upgrade wil naar 10 is dus de klos ....?!?! Ik ben dus de enige die geen upgrade naar 10 gedaan heeft van de 4 pc's hier.

Nee het is net andersom en dat vind ik nu het vreemde hiervan . Degene die een upgrade uitgevoerd hebben maken gebruik van een nieuw systeem en zouden dan de klos zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan