Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is deze mail account ingesteld als zijnde het standaard mailings account ...?
kan jij ook mails ontvangen ?
blijkbaar was mijn vraag overbodig ...
controleer het volgende eens ...
Opmerking Gebruik deze methode niet als u een inbelverbinding gebruikt om verbinding met internet te maken.
Stap 1: Het dialoogvenster 'Eigenschappen voor netwerkverbinding' openen
Stap 2: Controleren of TCP/IP voor de verbinding wordt gebruikt
- Klik op Start en klik op Deze computer.
- Klik onder Andere locaties met de rechtermuisknop op Mijn netwerklocaties en klik op Eigenschappen.
- Klik met de rechtermuisknop op uw internetverbinding en klik op Eigenschappen.
- Controleer of op het tabblad Algemeen het selectievakje Internet-protocol (TCP/IP) is ingeschakeld. Als dat niet het geval is, schakelt u het selectievakje alsnog in.
- Klik op OK.
- Klik op Ja wanneer u wordt gevraagd de computer opnieuw op te starten.
- Volg de procedure uit de sectie 'Controleren of het probleem is opgelost' om te controleren of het probleem is opgelost.
Ha ha, dragon, we geven bijna gelijktijdig ongeveer hetzelfde antwoord.
Mijn internetabonnement:Limiet is 500GB -Daar geraak ik met de beste wil van de wereld niet aan.Heb je een gelimiteerd account bij Belgacom? Volgens mij heb je jouw limiet overschreden waardoor een beperking werd gezet op je internet snelheid. Zijn er ook abnormaal lage snelheden bij het bezoeken van websites?
@ diggi waar staat de vermelding dat je limiet 500GB is..
op de site bij belgacom word er enkel vermeld " dat deze onbeperkt is ... Belgacom overal Maxi