Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Microsoft heeft het installeren van Windows 7 een stuk makkelijker gemaakt door een Service Pack uit te brengen, al mag het zo niet genoemd worden. Alle updates van de afgelopen vijf jaar zijn gebundeld in één installatie package, waardoor je nu redelijk snel Windows 7 SP1 installeren en daarna deze nieuwe updatebundel.


Lees verder ................................
 
Hmmm... Ik weet niet met wat ze hun het meest belachelijk maken. Dit als "Convenience rollup" uitbrengen, of het gewoon uitbrengen als een Service Pack. Ik gok op het eerste. Man man, wat voor een idioten werken daar toch... Ze moeten weten wanneer ze hun fierheid even moeten inslikken. Want zulke uitlatingen vallen bij iedereen met een beetje gezond verstand toch naast de pot se. Maar Microsoft heeft met Windows 8 al bewezen dat ze mikken op de idioot in de straat, ipv een jarenlange trouwe gebruiker. Dit bewijst het nog maar eens. Shame on you Microsoft...
 
Mee eens, maar ik heb het ook allemaal niet verzonnen. Het staat gewoon geschreven en men zal er in Redmond vast wel over nagedacht hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan