Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond, mijn meta tags schijnen niet te werken, wat kan er verkeerd zijn in mijn opbouw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
meta tags code

meta tags code

Dat wist ik niet, hier volgt dan mijn head.

PHP:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN">
<HTML>
<HEAD>

<META HTTP-EQUIV="Content-type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1">
<META NAME="GENERATOR" CONTENT="Microsoft FrontPage 4.0">
<META NAME="ROBOTS" CONTENT="FOLLOW,INDEX">
<META NAME="DESCRIPTION" CONTENT="reservatie hst-treinen, betaalde mails lezen, een forum en tweedehands koopjes">
<META NAME="KEYWORDS" CONTENT="tgv, eurostar, thalys, betaalde, mails, overzicht, gtp, getpaidto, forum, tweedehands, koopjes, reservatie, internationaal"> 
<META NAME="TITLE" CONTENT="KLIKERMAAROPLOS">
<META NAME="LANGUAGE"="nederlands"> 
<META NAME="revisit-after" CONTENT="6 days">
<META NAME="rating" CONTENT="General">
<TITLE> © KLIKERMAAROPLOS </TITLE>
<META NAME="REPLY-TO" ="dirjojo@gmail.com"> 
<META NAME="WEB_AUTHOR"="Dirjojo">
<!-- CSS -->
<link rel="stylesheet" href="css/style.css" type="text/css" media="screen, projection, tv" />
<link rel="stylesheet" href="css/style-print.css" type="text/css" media="print" />
<link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" type="image/x-icon" />
</head>
 
Laatst bewerkt door een moderator:
meta tags

met meta tags sinds gisteren, zonder al een 2tal weken, ik wist niet dat je meta tags nodig had voor de zoekmachines
 
Is veel te vroeg om op google te verschijnen.
Je mag rekenen dat het tussen 1 a 2 maand duur voor je goed op google komt.

bv site:pctuts.be - Google zoeken kan je ook zoeken op uw site typ site: uw site.net
 
Laatst bewerkt:
Ik durf sterk te twijfelen aan de impact van metatags, Google zelf gebruikt ze niet meer om te indexeren en kijkt meer naar de inhoud en titel.
 
Neen, er zijn nog andere zoekmachines dan Google, zie wel dat de woorden ook op je pagina's staan on het effect te laten hebben, en de description niet te langdradig is en zo is opgesteld dat het aanzet tot het klikken op je site want dit is hetgeen men ziet bij zoekopdrachten, en dat je titel van je pagina's overeen komt met de inhoud (robotjes bekijken die titels ook)
En hetgeen Ivan zegt ja het is nog iets te vroeg om resultaat te boeken bij Google, even geduld hebben, wat je ook kan helpen is hier en daar een link naar jouw site op andere sites zo word je iets sneller teruggevonden door zoekmachines en sneller geïndexeerd.
 
meta tags

Dan zal ik rustig blijven afwachten, wel niet mijn sterkste kant
015.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan