Status
Niet open voor verdere reacties.
melding pc.jpg

deze melding krijg ik


voorbeeld op bureau blad

meld 3.jpg




voorbeeld bureau balk
melding 1.jpg

ik heb een copy van bureau blad gemaakt

hoe kan ik dat oplossen


krijg ook melding spoolsv.exe run time error
 
veel maak ik er niet van uit , door naar je afbeeldingen te bekijken ...
in je eerste afbeelding zie ik vaag een vermelding staan met de vraag of je google wilt instellen als je start pagina ...
indien je dat bedoelde klik je gewoon op ja of neen ..

wat betreft de vermelding spoolsv.exe run time error : heb je al eens een herstart gedaan !
 
veel maak ik er niet van uit , door naar je afbeeldingen te bekijken ...
in je eerste afbeelding zie ik vaag een vermelding staan met de vraag of je google wilt instellen als je start pagina ...

Dit zie ik toch niet staan se... :)

Ik heb dit al eerder gezien bij sommige applicaties. Vooral oude printerdriver software die interactie met je bureaublad wenst... kan mss ook de spool error verklaren. Heb je toevallig oude printer software geïnstalleerd?
 
ik beweer ook niet dat dit met de melding te maken heeft ...
ik maak hier de opmerking dat ik niets kan uitmaken van zijn afbeeldingen over het "" probleem dat hij dus ondervind ""
enkel dus dan deze vermelding !!!
 
ik denk dat dit mischien te maken heeft met een (software) die niet compitabel is met haar huidige besturingssysteem. indien hij het wil uitvoeren moet hij zijn toestemming geven
 
ik snap dus niet wat je eigenlijk ons wilt vragen ... of meedelen .
is het de bedoeling om het bericht te lezen klik je toch gewoon op "" bericht weergeven ""
is het de bedoeling om dit soort berichten niet meer te krijgen dan moet je de "" interactieve service uitschakelen "" dit wordt er tevens toch vermeld ...
de interactieve service detection staat bij mezelf op handmatig ingesteldt ...
deze optie vind je " configuratiescherm " > " systeembeheer " > " services "
in de lijst " services " zoek je dan naar de " Interactieve Service Detection "
zet deze op " handmatig " klik daarna op" toepassen" en " ok "

Bekijk bijlage 9164
 
Ik ga nog eens een poging doen om men vraag te herhalen...
Heb je oude printer drivers/software geïnstalleerd?
spoolsv.exe is de executable van de Windows Spooler Service (Printer), heeft dus niets te maken met die IE runtime error.
 
Plazilla

Wat is Plazilla?
Inloggen
Registreren

Wat is een runtime error,en hoe los je een Runtime Error op in internet explorer,dit is het antwoord
Plazilla » Technologie » Xead - Technologie » Wat is een runtime error,en hoe los je een Runti...

Ik had laatst een probleem met de computer.Als ik op een website kwam kreeg ik steeds de melding van runtime error en sloot automatisch de website
Wat is een runtime error

Als je vaak op de computer bezig bent,kan je van allerlei problemen wel eens tegen komen.Vaak weet je niet wat het is,en via google probeer je erachter te komen wat het nu eigenlijk betekent,en of andere mensen er ook last van hebben,maar vooral,hoe hebben zij dit opgelost?

Ik had dat dus ook.Elke keer als ik een bepaalde website wou openen,kreeg ik de melding runtime error explorer.exe



Een runtime error is dus een foutmelding die je krijgt te zien als je een bepaald programma uitvoerd.Het is een foutmelding van een programma,wat je op dat moment aan het gebruiken bent.Het is in het Engels geschreven,en er staat ook bij dat je de makers op de hoogte moet stellen,dat er een programeerfout is,in het programma,en dat hun die moeten herstellen.

Runtime errors kunnen voorkomen bij verschillende programma`s.Maar programma`s zoals Internet exploren,en outlook express,dat zijn de meest bekende programma`s waar dit probleem zich voordoet.ik denk dat het te maken heeft met internet exployer.probeer dit installeer mozilla firefox als hij vraagt om iets te importeren van internet exployer dat sla je over.ga dan naar start dan klik je op standaardprogramma,klik dan standaardprogramma instellen daarna klik je links op mozilla firefox en dan deze als standaard instellen en oke klikken start dan je pc eens op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan