Status
Niet open voor verdere reacties.
geacht forum,
heb een medion computer,3jaar oud ,nu heb ik perongeluk de recovery,die op de pc zat,verwijderd,met herinstalatie van de pc,de recovey dvd die bij de pc zit,werkt nu dus niet meer,om het in de fabrieks instelling terug te zetten,
mijn vraag in deze is,is dit nog op te lossen?
u moet weten, ben een ouder persoon,computeren mooi en intresant vind,
zou het zeer op prijs stellen als er iemand een oplossing heeft,en mij verders wilt helpen,
ben benieuwd naar de reaktie's,
veiendelijk groetend

pouwer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als u de partitie waar de recovery opstond mee heeft geformatteerd dan is er niets meer aan te doen.
De vraag die rijst is waarom hebt u die recovery verwijderd en wil u nu toch terug?
 
normaal de dvd die erbij geleverd is,staat zo ingesteld voor uw pc,als je deze opnieuw hebt geïinstaleerd er mee staan uw fabrieksinstellingen er terug op
 
QUOTE=Silverwing;106843]Als u de partitie waar de recovery opstond mee heeft geformatteerd dan is er niets meer aan te doen.
De vraag die rijst is waarom hebt u die recovery verwijderd en wil u nu toch terug?[/QUOTE]

had perongeluk de windows dvd in de pc gedaan,had visite,en toen heeft het alles overschreven,dom he?
is er ook nog een programma,om zelf een recovery dvd te maken?
liefst in nederlands, want mijn engels is niet up to date
pouwer
 
dit is de uitleg van de medion site.
Vraag:
Kan ik Windows XP Home Editie zelf installeren?

Antwoord:
U kunt een schone installatie van uw Windows XP Home Edition met uw Product Recovery schijf uitvoeren die bij uw systeem geleverd is. De Windows XP-licentie sleutel kan worden gevonden op de achterkant van de systeemkast of aan de onderzijde van uw notebook.

Maar Medion wil u adviseren gebruik te maken van de Applicatie en Support Disc zodat alle drivers en hulpprogramma's al zijn geïnstalleerd, dit bespaart u veel tijd en op die manier kunt u er ook zeker van zijn dat uw systeem volledig functioneert.
Maar dit telt dus ook voor een Vista installatie
 
recovery dvd die bijgeleverd is zijn normaal geen herschrijfbare dvd's dus kan je deze moeilijk overschreven hebben
desnoods kan je terug gaan naar de pc boer waar je je pc hebt aangeschaft en hem een andere dvd vragen
 
Normaal gezien krijg je bij Medion recvery systemen bij:
a een partitie en b DVD's
De partitie zet de je pc terug in de staat zoals je hem hebt gekocht, de DVD's kan je gebruiken om zowel je besturingssysteem, als de meeste verschillende bijgeleverde programma's terug te zetten.

Gebruik dus je DVD's om je pc terug te installeren, indien je de partitie per ongeluk hebt gewist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan