Status
Niet open voor verdere reacties.
die is niet slecht ... en dat voor 600€ !
is er ook een muis en toetsenbord bij (dacht het wel !) enkel nog een scherm !
*indien je deze koopt neem dan eerst de tijd om de herstel dvd's aan te maken ( de meesten vergeten dit dan ook meestal !).
kijk wel of de verpakking niet open geweest is men durft soms wel eens een terug gebrachte pc mee te geven ..
 
Ik denk niet dat iemand voor dat Budget een vergelijkbaar systeem inclusief besturing in elkaar kan schroeven.
Wat ik niet in het pdf bestand kan vinden is of er een 32 of 64 bits Windows besturing op staat

Wat configuratie betreft : Voldoende voor de toepassingen die u hier geeft. Fijn ook dat hij een SSD schijf aan boord heeft.
 
Medion moet hier wel een 64bit Windows opzetten. Ik denk dat de gebruikers anders nogal zouden klagen als er 8GB op de specs staat. Voor de prijs komt dit op hetzelfde neer.
Moest je die componenten los kopen, kom je 150 EUR duurder uit. Dus op zich een goeie koop als je voor Medion wilt kiezen.
 
Dat mag je wel verwachten ja, maar het staat nergens.
Mocht er toch een 32 bits besturing geleverd worden heb je geen rechten om een 64 bits besturing te eisen.

Denk niet dat ze bij Medion gek zijn een pc met 8GB en een 32Bits?????? Daar denk ik dat er veel reactie op zou komen. Denk niet dat ze nog geloofwaardig zouden overkomen.
 
Hallo,

Is inderdaad erg goedkoop. Maar pas op als er iets aan scheelt. Ik heb erg slechte ervaringen met de garantie. Je moet alles terugsturen naar de leverancier, of langs gaan.
Bij de laatste aankoop van een tab, vroegen ze voor support al gelijk 99€ voor telefonische ondersteuning. Voor mij heeft Medion dan ook afgedaan.
 
Dat klopt niet helemaal. De meeste zaken lopen heel correct. Ik heb daar goede ervaring mee.

Vandaag een oude laptop (niet Medion) binnengekregen. Stond oorspronkelijk Vista op volgens stikker met licentie. De laptop is in Poperinge (W-Vl) in de winkel van aankoop binnen gedaan een groot jaar geleden omdat ze er problemen mee kregen. Laptop teruggekregen was niet meer te herstellen........ Mochten de oude laptop daar laten voor de sloop..... Ze hebben ze de oude laptop toch terug meegenomen naar huis en in een kast gezet. Ze hadden wel een nieuw systeem gekocht.
Nu, een groot jaar later is de nieuwe computer ook niet meer zo vlot en hapert. Zijn het toestel al anderhalve maand kwijt.
Zo heb ik de laptop thuis gekregen om hem terug te proberen aan de praat te krijgen.
Resultaat, de schijf was uit de laptop genomen. Met een andere schijf er in, zag je wel dat er spanning op stond maar deed niets meer. Zelfs de beruchte beepjes ontbreken.
Dus hebben ze niet alleen de schijf gestolen, maar ook de volledige laptop naar de filistijnen geholpen. Maar ze hebben wel een nieuw toestel kunnen verkopen.
Wat denk je van zulke service?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan