Jan Smit
Overleden
Ik heb een medion computer van mei 2005, de vraag is zit hier een netwerkkaart op het moeder bord of een losse netwerkkaart , want ik denk dat hij stuk is krijg wel met ipconfig een ip adres en dsn adressen van de provider maar heb geen verbinding meet het internet op de taak balk knippert maar een schermpje moet volgens mij alle 2 knipperen met data overdracht de kabel is goed heb ik getest met een laptop.
Er zit ook een draadloze netwerk adapter op die doet het prima, maar ik wil toch liever via een kabel op het internet vind ik veiliger, is het een losse netwerk kaart die kan ik vervangen maar hoe moet het als de netwerkkaart op het moeder bord zit kan je dat ook makkelijk vervangen of moet je op het moeder bord solderen, wie weet het alvast bedank ?[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]
Er zit ook een draadloze netwerk adapter op die doet het prima, maar ik wil toch liever via een kabel op het internet vind ik veiliger, is het een losse netwerk kaart die kan ik vervangen maar hoe moet het als de netwerkkaart op het moeder bord zit kan je dat ook makkelijk vervangen of moet je op het moeder bord solderen, wie weet het alvast bedank ?[OPLOSSING]
Ik heb de linksys router gereset naar fabrieksinstelling en alles weer opnieuw weer ingevoerd , en het werkt weer dus hier kan een slot op, iedereen bedankt voor de informatie
[/OPLOSSING]
Laatst bewerkt door een moderator: